ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY NSK2069 pentru BMW X5 (E70) xDrive 35 d
Cod: NSK2069
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 18
Diametru exterior [mm]: 215
Diametru asezare gauri -? [mm]: 247
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Cod motor: SR18
An fabricatie pana la: 09/1997
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 18
Diametru exterior [mm]: 215
Diametru asezare gauri -? [mm]: 247
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Cod motor: SR18
An fabricatie pana la: 09/1997
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 2.0 GTI 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 2.0 GTI 1991-1994 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) 2.0 GTi 1996-2000 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 2.0 i 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN ALMERA TINO (V10) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.