ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY VWK2115DMF027 pentru VW TOURAN (1T1, 1T2) 1.9 TDI
Cod: VWK2115DMF027
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din cinci piese
Cod motor: BSF
Tip model: With start/stop mode
An fabricatie pana la: 04/2011
An fabricatie de la: 09/2010
Tip cutie viteza: DSG
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din cinci piese
Cod motor: BSF
Tip model: With start/stop mode
An fabricatie pana la: 04/2011
An fabricatie de la: 09/2010
Tip cutie viteza: DSG
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
SEAT ALTEA (5P1) 1.6 2004-prezent 102CP (75 KW) 1595cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 1.6 2004-2013 102CP (75 KW) 1595cmc,
SEAT LEON (1P1) 1.6 2005-2012 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.6 2005-2013 102CP (75 KW) 1595cmc,
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.6 2006-prezent 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.4 TSI 2007-2013 122CP (90 KW) 1390cmc,
VW PASSAT Variant (3C5) 1.4 TSI 2007-2010 122CP (90 KW) 1390cmc,
AUDI A3 (8P1) 1.4 TFSI 2007-2012 125CP (92 KW) 1390cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 1.4 TFSI 2007-2013 125CP (92 KW) 1390cmc,
VW JETTA III (1K2) 1.4 TSI 2007-2010 122CP (90 KW) 1390cmc,
VW PASSAT (3C2) 1.4 TSI 2007-2010 122CP (90 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) 1.6 2008-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5) 1.6 2008-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI 2008-2012 122CP (90 KW) 1390cmc,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 2008-2012 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW POLO (6R, 6C) 1.4 2009-prezent 85CP (63 KW) 1390cmc,
VW GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI 2009-2013 122CP (90 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) 1.2 TSI 2010-prezent 105CP (77 KW) 1197cmc,
SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5) 1.2 TSI 2010-prezent 105CP (77 KW) 1197cmc,
SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) 1.2 TSI 2010-prezent 105CP (77 KW) 1197cmc,
AUDI A1 (8X1, 8XF) 1.4 TFSI 2010-prezent 122CP (90 KW) 1390cmc,
VW PASSAT (362) 1.4 TSI 2010-2014 122CP (90 KW) 1390cmc,
VW PASSAT Variant (365) 1.4 TSI 2010-2014 122CP (90 KW) 1390cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.