ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY VWK2114DMF025 pentru VOLVO XC70 II 3.2 AWD
Cod: VWK2114DMF025
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din cinci piese
Tip model: With start/stop mode
An fabricatie pana la: 04/2011
An fabricatie de la: 09/2010
Tip cutie viteza: DSG - 129 Teeth
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din cinci piese
Tip model: With start/stop mode
An fabricatie pana la: 04/2011
An fabricatie de la: 09/2010
Tip cutie viteza: DSG - 129 Teeth
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF PLUS (5M1, 521) 1.6 TDI 2009-2013 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI 2009-2012 105CP (77 KW) 1598cmc,
AUDI A3 (8P1) 1.6 TDI 2009-2012 105CP (77 KW) 1598cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 1.6 TDI 2009-2013 105CP (77 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA (1Z3) 1.6 TDI 2009-2013 105CP (77 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 1.6 TDI 2009-2013 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW POLO (6R, 6C) 1.6 TDI 2009-prezent 90CP (66 KW) 1598cmc,
SEAT ALTEA (5P1) 1.6 TDI 2009-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.6 TDI 2009-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI 2009-2013 105CP (77 KW) 1598cmc,
SEAT LEON (1P1) 1.6 TDI 2010-2012 105CP (77 KW) 1598cmc,
AUDI A1 (8X1, 8XF) 1.6 TDI 2011-prezent 90CP (66 KW) 1598cmc,
VW JETTA IV (162, 163) 1.6 TDI 2011-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW TOURAN (1T3) 1.6 TDI 2010-2015 105CP (77 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.