ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY AUK2014DMF
Cod: AUK2014DMF
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 23
Diametru exterior [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din patru piese
Cod motor: CJCA
An fabricatie pana la: 08/2012
Tip cutie viteza: Manual
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 23
Diametru exterior [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din patru piese
Cod motor: CJCA
An fabricatie pana la: 08/2012
Tip cutie viteza: Manual
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 16V 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2004-2008 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 2006-2009 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A6 (4F2, C6) 2.0 TDI 2004-2011 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 2006-2009 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2004-2008 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2011 136CP (100 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
SKODA SUPERB (3U4) 2.0 TDI 2005-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2004-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI 2005-2006 121CP (89 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-prezent 120CP (88 KW) 1968cmc,
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-prezent 120CP (88 KW) 1968cmc,
AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 2005-2006 126CP (93 KW) 1968cmc,
AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 2005-2006 126CP (93 KW) 1968cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.