ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY PGK2022 pentru NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 4x4
Cod: PGK2022
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 21
Diametru exterior [mm]: 228
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
numai împreuna cu: 25.5mm releaser
An fabricatie pana la: 12/2003
An fabricatie de la: 09/2002
De la numar serie sasiu: RIC 7111->
Tip cutie viteza: ME5T
Producator: EXEDY
Coduri OE:
Numar dinti: 21
Diametru exterior [mm]: 228
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
numai împreuna cu: 25.5mm releaser
An fabricatie pana la: 12/2003
An fabricatie de la: 09/2002
De la numar serie sasiu: RIC 7111->
Tip cutie viteza: ME5T
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 Panorama/Combinato 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN XM Break (Y4) 2.0 i 16V 1994-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 806 (221) 1.9 TD 1995-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
FIAT ULYSSE (220_) 1.9 TD (220AH5) 1995-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 806 (221) 1.9 TD 1997-2002 92CP (68 KW) 1905cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
LANCIA ZETA (22_) 2.0 16V (220AL5) 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 1.9 D 1998-2002 68CP (50 KW) 1905cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 1.9 TD 1998-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 806 (221) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 TD 1998-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 1.9 D 1998-2002 68CP (50 KW) 1905cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 1.9 D 1998-2002 68CP (50 KW) 1905cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 1.9 TD 1998-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
FIAT ULYSSE (220_) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO Combinato (220_) 2.0 16V 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
FIAT SCUDO caroserie (220_) 2.0 2000-2006 136CP (100 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.