ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii DENSO Q22PR-U(1120827)
Cod: Q22PR-U
Producator: DENSO
Coduri OE: 1120827, 194917864, 2240110F17, 2240140V07, 5099770, 5099778, 5099831, 5894588, 5962G2, 5962L0, 5962V8, 5962W6, 5962W7, 60571786, 60597490, 7760384, 7774321, 885999, 9807957148, 9807957149, 980795714A, JE0318110, JE0418110, MYC000006R, MYC000007R, SE021919000A, SE021919000B, SKODBO005, ZB9000063U
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: AR67105
Calitate: 4
Specificatie: 14 mm diameter+
Preparare combustibil: K-Jetronic
An fabricatie pana la: 03/1995
Sistem injectie: Injectie multipunct
Producator: DENSO
Coduri OE: 1120827, 194917864, 2240110F17, 2240140V07, 5099770, 5099778, 5099831, 5894588, 5962G2, 5962L0, 5962V8, 5962W6, 5962W7, 60571786, 60597490, 7760384, 7774321, 885999, 9807957148, 9807957149, 980795714A, JE0318110, JE0418110, MYC000006R, MYC000007R, SE021919000A, SE021919000B, SKODBO005, ZB9000063U
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Cod motor: AR67105
Calitate: 4
Specificatie: 14 mm diameter+
Preparare combustibil: K-Jetronic
An fabricatie pana la: 03/1995
Sistem injectie: Injectie multipunct
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4D, 167.A4H) 1993-1996 115CP (85 KW) 1748cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) 1992-1996 127CP (93 KW) 1773cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. 1992-1993 129CP (95 KW) 1773cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2A) 1992-1995 141CP (104 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2) 1992-1993 144CP (106 KW) 1995cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS 1986-1990 132CP (97 KW) 1597cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 1988-1992 85CP (62 KW) 1360cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 16V 1992-1994 152CP (112 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1993-2001 152CP (112 KW) 1998cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.A1, 160.EC, 160.EB) 1992-1995 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.6 i.e. (160.AF) 1990-1993 78CP (57 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.6 i.e. (835AN) 1993-1999 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) 1992-1996 75CP (55 KW) 1581cmc,
FIAT TEMPRA S.W. (159_) 1.6 i.e. (159.AE) 1990-1996 78CP (57 KW) 1581cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.5 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1461cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo 1984-1993 160CP (118 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo 1984-1991 175CP (129 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 ND Turbo 1993-1998 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo 1988-1993 163CP (120 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo CS 1988-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo 1988-1993 160CP (118 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD 1992-1998 147CP (108 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD 1988-1993 163CP (120 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo CD 1989-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1994-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 1994-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) 1994-1996 90CP (66 KW) 1581cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 90 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835FA) 1994-1999 101CP (74 KW) 1756cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.6 LE (835EB) KAT 1994-1999 90CP (66 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835AT) 1993-1999 90CP (66 KW) 1756cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 1.8 i.e. (835FA) 1994-1999 101CP (74 KW) 1756cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 16V 1994-1997 150CP (110 KW) 1998cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 1.6 (835EB) 1994-1999 90CP (66 KW) 1581cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1986-1990 105CP (77 KW) 1597cmc,
FIAT SCUDO Combinato (220_) 1.6 1996-2006 79CP (58 KW) 1581cmc,
PEUGEOT EXPERT (224) 1.6 1996-prezent 79CP (58 KW) 1581cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 Turbo 1989-1992 172CP (127 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 -16 Turbo 1985-1991 175CP (129 KW) 1985cmc,
PEUGEOT EXPERT caroserie (222) 1.6 1996-prezent 79CP (58 KW) 1581cmc,
PEUGEOT EXPERT platou/sasiu (223) 1.6 1996-prezent 79CP (58 KW) 1581cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. 1993-1996 113CP (83 KW) 1748cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.5 i 1986-1993 89CP (65 KW) 1461cmc,
CITROEN XM (Y3) 2.0 1989-1994 114CP (84 KW) 1998cmc,
FIAT TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) 1994-1996 87CP (63 KW) 1581cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 1989-1999 114CP (84 KW) 1998cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 75CP (55 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1988-1993 75CP (55 KW) 1580cmc,
FIAT SCUDO caroserie (220_) 1.6 1996-2006 79CP (58 KW) 1581cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 T16 1989-1990 204CP (150 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 T16 1989-1990 204CP (150 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 hatchback 2.0 16v 1989-1990 195CP (143 KW) 1985cmc,
SAAB 9000 2.0 Carlsson 1989-1990 195CP (143 KW) 1985cmc,
CITROEN AX (ZA-_) 14 1988-1992 84CP (61 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.