ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii DENSO Q16R-U11(22401V5015) pentru OPEL ASCONA C hatchback 1.3 S
Cod: Q16R-U11
Producator: DENSO
Coduri OE: 22401V5015, 9008091032, 9091901129, 9091901159, 96503394, 9807955149, 980795514A
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
distanta electrozi de reglat [mm]: 1,1
Tip catalizator: cu catalizator cu sonda Lambda
Calitate: 4
An fabricatie pana la: 08/1989
Producator: DENSO
Coduri OE: 22401V5015, 9008091032, 9091901129, 9091901159, 96503394, 9807955149, 980795514A
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Bujie: 1-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
distanta electrozi de reglat [mm]: 1,1
Tip catalizator: cu catalizator cu sonda Lambda
Calitate: 4
An fabricatie pana la: 08/1989
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.6 (AE92) 1987-1989 90CP (66 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1990 90CP (66 KW) 1587cmc,
TOYOTA CARINA II (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1989 90CP (66 KW) 1587cmc,
TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.0 Gli 16V (SV21_, SV25_) 1986-1991 121CP (89 KW) 1998cmc,
TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.0 GLi 16V (SV21_) 1986-1991 121CP (89 KW) 1998cmc,
NISSAN 300 ZX (Z31) 3.0 1984-1987 170CP (125 KW) 2960cmc,
TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.6 (AE92) 1988-1992 90CP (66 KW) 1587cmc,
TOYOTA PICNIC (_XM10) 2.0 2001 122CP (90 KW) 1998cmc,
CHEVROLET MATIZ (M200, M250) 0.8 2005-prezent 52CP (38 KW) 796cmc,
CHEVROLET MATIZ (M200, M250) 1.0 2005-prezent 64CP (47 KW) 995cmc,
CHEVROLET MATIZ (M200, M250) 1.0 2005-prezent 67CP (49 KW) 995cmc,
CHEVROLET MATIZ (M200, M250) 1.0 2007-prezent 65CP (48 KW) 995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.