ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii DENSO K20TNR-S(5960J7)
Cod: K20TNR-S
Producator: DENSO
Coduri OE: 5960J7, 5962Z3, 9004851136, 9004851137
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Bujie: 2-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Cod motor: HCE
Calitate: 4
Producator: DENSO
Coduri OE: 5960J7, 5962Z3, 9004851136, 9004851137
Diametru [mm]: 14
Deschidere cheie: 16
Moment strangere [Nm]: 22
Masa [g]: 43
Bujie: 2-Electrod masa
Dimensiune filet 1: 19
Cod motor: HCE
Calitate: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1994-1996 103CP (76 KW) 1587cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.3 i (G102) 1988-1992 90CP (66 KW) 1296cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.3 i 4WD (G102) 1988-1993 90CP (66 KW) 1296cmc,
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V (A101) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V 4WD (A111) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.3 i 16V 1993-2000 84CP (62 KW) 1296cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.6 GTi 1993-1999 105CP (77 KW) 1590cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996-prezent 101CP (74 KW) 1587cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.3 1996-1999 60CP (44 KW) 1296cmc,
DAIHATSU TERIOS (J1_) 1.3 4WD 1997-2000 83CP (61 KW) 1296cmc,
DAIHATSU APPLAUSE II (A101) 1.6 16V (A101) 1997-2000 99CP (73 KW) 1590cmc,
DAIHATSU HIJET caroserie (S85) 1.3 i 16V 1998-prezent 65CP (48 KW) 1295cmc,
PIAGGIO PORTER caroserie 1.3 i 16V 1998-prezent 65CP (48 KW) 1295cmc,
PIAGGIO PORTER caroserie 1.3 i 16V 4x4 1998-prezent 65CP (48 KW) 1295cmc,
PIAGGIO PORTER platou/sasiu 1.3 i 16V 1998-prezent 65CP (48 KW) 1295cmc,
PIAGGIO PORTER platou/sasiu 1.3 i 16V 4x4 1998-prezent 65CP (48 KW) 1295cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.