ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor QUINTON HAZELL XR88(052905225)
Cod: XR88
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 052905225, 1212213, 5003338, 5011235, 593751, 9350223, 9350323, 9355488, 94632557, 9935782, A770X12200CA, A830X12200GA, GB795, GB848
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: deparazitat
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1982
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 052905225, 1212213, 5003338, 5011235, 593751, 9350223, 9350323, 9355488, 94632557, 9935782, A770X12200CA, A830X12200GA, GB795, GB848
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: deparazitat
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1982
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1979-1981 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW POLO (86) 0.9 1975-1981 40CP (29 KW) 895cmc,
VW POLO (86) 1.1 1975-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW GOLF I (17) 1.1 1974-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 E 1988-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 E 4x4 1989-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 19 1986-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 109CP (80 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1989 79CP (58 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 GTI 1984-1987 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.1 CJ 1989-1994 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1989-1998 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1998 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1991-1994 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989-1993 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 94CP (69 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1985-1990 110CP (81 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1978-1985 145CP (107 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1985-1990 110CP (81 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1980-1990 115CP (85 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1980-1985 146CP (107 KW) 1985cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
VAUXHALL ASTRA hatchback 1.3 S 1979-1984 75CP (55 KW) 1297cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 19 1987-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 19 4x4 1990-1991 109CP (80 KW) 1905cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 c 1982-1988 101CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS 1979-1980 118CP (87 KW) 1985cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk II 1.3 N 1981-1988 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 KAT 1987-1991 55CP (40 KW) 1272cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.4 1997-2002 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1997-prezent 54CP (40 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 94CP (69 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 19 KAT 1986-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 92CP (68 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 EMS 1978-1979 118CP (87 KW) 1985cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.