ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor QUINTON HAZELL XR210(0001583531)
Cod: XR210
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 0001583531, 11669050110002, 12111707263, 1212214, 1212220, 60732287, 60733287, 6075742, 81SF12200FA, 90006547, 90140536, 93060290201, 93060290202, JLM839
Restrictiile producatorului: Bosch
Distribuitor/Rotor: deparazitat
pt. cod original (OE): 12111707263
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 0001583531, 11669050110002, 12111707263, 1212214, 1212220, 60732287, 60733287, 6075742, 81SF12200FA, 90006547, 90140536, 93060290201, 93060290202, JLM839
Restrictiile producatorului: Bosch
Distribuitor/Rotor: deparazitat
pt. cod original (OE): 12111707263
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1990cmc,
MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 E (123.033) 1976-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 280 TE (123.093) 1977-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 SE,SEL (126.022, 126.023) 1979-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 280 CE 1977-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1984-1989 150CP (110 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1979-1989 156CP (115 KW) 2746cmc,
OPEL SENATOR A (29_) 2.5 E 1984-1987 140CP (103 KW) 2490cmc,
OPEL SENATOR A (29_) 3.0 E 1978-1986 180CP (132 KW) 2969cmc,
OPEL MONZA A (22_) 2.5 E 1984-1986 140CP (103 KW) 2490cmc,
OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1985-1986 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1978-1986 180CP (132 KW) 2968cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373, B/C37R) 1983-1988 67CP (49 KW) 1397cmc,
VAUXHALL CARLTON Mk III 3.0 3000 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1986-1988 79CP (58 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.6 1986-1990 79CP (58 KW) 1597cmc,
VAUXHALL CARLTON Mk III 3000 KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,
VAUXHALL CARLTON Mk III 3000 24V 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,
VAUXHALL CARLTON Mk III combi 3.0 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,
VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 2.6 i 1990-1993 150CP (110 KW) 2594cmc,
VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 24V 1989-1993 204CP (150 KW) 2969cmc,
VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 2.5 i 1987-1990 140CP (103 KW) 2490cmc,
FORD ESCORT IV Cabriolet (ALF) 1.6 1986-1987 79CP (58 KW) 1597cmc,
VAUXHALL SENATOR Mk II (B) 3.0 1987-1988 183CP (135 KW) 2969cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.