ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor QUINTON HAZELL XR178(10548050110001)
Cod: XR178
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 10548050110001, 11425961, 11425981, 12118630144, 14020050110003, 1451676, 1784226, 1784235, 181905225, 2402477, 2403053, 425981, 5004903, 5004908, 60739128, 700218, 7701012535, 7702037713, 7863236, 90160292800, A780X12200EA, A780X12200KA, GB600
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,23
Distribuitor/Rotor: deparazitat
alternativ:
An fabricatie pana la: 05/1977
An fabricatie de la: 09/1968
Ax cu came: SOHC/OHC
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 10548050110001, 11425961, 11425981, 12118630144, 14020050110003, 1451676, 1784226, 1784235, 181905225, 2402477, 2403053, 425981, 5004903, 5004908, 60739128, 700218, 7701012535, 7702037713, 7863236, 90160292800, A780X12200EA, A780X12200KA, GB600
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,23
Distribuitor/Rotor: deparazitat
alternativ:
An fabricatie pana la: 05/1977
An fabricatie de la: 09/1968
Ax cu came: SOHC/OHC
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) 1300 Junior (105) 1966-1977 87CP (64 KW) 1290cmc,
ALFA ROMEO GT (105_) V 2000 (105) 1971-1977 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1600 1966-1968 109CP (80 KW) 1570cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.0 1982-1992 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A hatchback 1.0 1982-1993 45CP (33 KW) 993cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 1.6 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,
OPEL REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) 2.0 S 1977-1986 100CP (74 KW) 1979cmc,
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 2.0 E 1977-1988 110CP (81 KW) 1979cmc,
OPEL MANTA B (58_, 59_) 2.0 E 1977-1988 110CP (81 KW) 1979cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1962-1983 26CP (19 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1971-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
VAUXHALL CARLTON Mk II 2.0 S 1978-1986 100CP (74 KW) 1998cmc,
VAUXHALL NOVA hatchback 1.2 S 1983-1990 55CP (40 KW) 1196cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.1 1986-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD FIESTA caroserie (FVD) 1.0 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
OPEL CORSA A caroserie 1.0 1986-1989 45CP (33 KW) 993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 1.6 (WS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
VAUXHALL NOVA 1.2 S 1982-1987 55CP (40 KW) 1196cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 1981-1982 27CP (20 KW) 782cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 1.6 (VCS, VDS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 1971-1982 26CP (19 KW) 782cmc,
VAUXHALL NOVAVAN 1.2 1990-1994 52CP (38 KW) 1196cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.