ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor QUINTON HAZELL XD130(1595255)
Cod: XD130
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 1595255, 6077549, 607759, 81SF12106EA
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,18
Numar intrari / iesiri: 5
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 1595255, 6077549, 607759, 81SF12106EA
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,18
Numar intrari / iesiri: 5
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SIERRA hatchback 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 1.6 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.1 1986-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 1.6 (WS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VHL, VVS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1984-1986 79CP (58 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VBLVIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVS) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVL) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 1.6 (VCS, VDS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1294cmc,
FORD P 100 II 2.0 1987-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.