Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor QUINTON HAZELL XD100(16856600) pentru VW PASSAT Variant (32B) 2.0


Cod: XD100
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 16856600, 38880, 46136, 5003447, 594126, 75520155, 7701012957, 95539165, 9936735, A770X12276CA, A810X12276ARA, A810X12276GA, A830X12276MA, GX0618001A, SE141914001D
Restrictiile producatorului: Ducellier
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,18
Numar intrari / iesiri: 5
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Articol completare/Info suplimentar 2: conexiune lateral

alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1980

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN VISA 11 E 1982-1991 50CP (37 KW) 1124cmc,

CITROEN VISA 14 GT 1982-1991 79CP (58 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1982-1988 61CP (45 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1989 71CP (52 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 E 1989-1993 88CP (65 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1989-1994 88CP (65 KW) 1580cmc,

CITROEN CX II 22 TRS 1985-1992 113CP (83 KW) 2165cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.1 1984-1996 48CP (35 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.0 1983-1987 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 49CP (36 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 49CP (36 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 50CP (37 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1985-1987 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CT 1986-1988 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 80CP (59 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1987 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3 1985-1989 64CP (47 KW) 1294cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.0 1985-1995 98CP (72 KW) 1971cmc,

FIAT PANDA (141_) 800 1981-1985 34CP (25 KW) 837cmc,

FIAT PANDA (141_) 900 1980-1994 45CP (33 KW) 903cmc,

FIAT X 1/9 (128_) 1.5 1978-1989 85CP (63 KW) 1499cmc,

FIAT UNO (146_) 45 0.9 1983-1992 45CP (33 KW) 903cmc,

SEAT IBIZA I (021A) 0.9 1990-1993 40CP (29 KW) 903cmc,

CITROEN CX II 20 RE 1985-1992 106CP (78 KW) 1995cmc,

CITROEN CX II Break 20 1985-1986 106CP (78 KW) 1995cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1983-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.0 1985-1987 98CP (72 KW) 1971cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,

FIAT DUCATO platou/sasiu (290_) 2.0 1990-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 80CP (59 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 11 1986-1992 57CP (42 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 Aut. 1987-1998 79CP (58 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.5 1987-1989 86CP (63 KW) 1442cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 14 1986-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 75CP (55 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1988-1993 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 KAT 1986-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1988 72CP (53 KW) 1360cmc,

RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2.0 1980-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

RENAULT MASTER I platou/sasiu (P__) 28-35 2.0 1982-1986 80CP (59 KW) 1995cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.0 1984-1997 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 72CP (53 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.2 1987-1990 64CP (47 KW) 1204cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 71CP (52 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 60CP (44 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3