Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Cruce ax, Roata dintata conica de echilibrare-Diferential QUINTON HAZELL QL503(0437130020) pentru RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 (JK09)


Cod: QL503
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 0437130020, 0437130021, 0437130040, 0437160100
Diametru [mm]: 29
Lungime [mm]: 49

Partea de montare: ax cardanic spate la diferential
Diferential: cu blocare diferential
An fabricatie pana la: 12/1993
An fabricatie de la: 08/1993
pt. cod original (OE): 043710K080

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

TOYOTA CELICA Coupe (ST16_, AT16_) 2.0 Turbo 4WD 1988-1989 185CP (136 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA (AT16_, ST16_) 2.0 1987-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 24V 1986-1988 204CP (150 KW) 2954cmc,

TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 Turbo 1987-1993 235CP (173 KW) 2954cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 204CP (150 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 208CP (153 KW) 1998cmc,

TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.0 (RZH102) 1989-1998 101CP (74 KW) 1998cmc,

TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.4 D (LH102) 1989-1995 75CP (55 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.4 (RZH103) 1989-1995 120CP (88 KW) 2438cmc,

TOYOTA PREVIA (TCR2_, TCR1_) 2.4 1990-2000 132CP (97 KW) 2438cmc,

TOYOTA SUPRA (JZA80) 3.0 i Bi-Turbo 1993-2002 330CP (243 KW) 2997cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.4 TD (LXH12_, LXH22_) 1995-2006 90CP (66 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.4 (RCH12_, RCH22_) 1995-1998 115CP (85 KW) 2438cmc,

TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.4 D 1990-1995 75CP (55 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.4 1989-1995 120CP (88 KW) 2438cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 (RCH12_, RCH22_) 1995-2005 116CP (85 KW) 2438cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 D (LXH12_, LXH22_) 1995-2006 79CP (58 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 TD (LXH12_, LXH22_) 1995-2006 90CP (66 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.7 (RCH13_, RCH23_) 1998-2001 143CP (105 KW) 2694cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.7 (RCH13_, RCH23_) 1998-2006 143CP (105 KW) 2694cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.4 TD 4WD (H18/28) 1995-2006 90CP (66 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 88CP (65 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.5 D-4D 2001-2005 88CP (65 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 88CP (65 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.4 D 4WD 1989-1995 75CP (55 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.4 D 4WD 1989-1995 75CP (55 KW) 2446cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2001-2006 102CP (75 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 95CP (70 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 95CP (70 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.5 D-4D 4WD 2006-prezent 117CP (86 KW) 2494cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3