ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj QUINTON HAZELL QKT672AF(027198141X)
Cod: QKT672AF
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 027198141X
Diametru [mm]: 210
Profil butuc roata: 20.5
Numar dinti: 24
numai împreuna cu: QKT2900
Articol completare/Info suplimentar 2: fara lagar
An fabricatie pana la: 11/1992
An fabricatie de la: 08/1989
Pana la numar motor: 274103
Pana la numar serie sasiu: 1LZD010447
Varianta heavy-duty:
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE: 027198141X
Diametru [mm]: 210
Profil butuc roata: 20.5
Numar dinti: 24
numai împreuna cu: QKT2900
Articol completare/Info suplimentar 2: fara lagar
An fabricatie pana la: 11/1992
An fabricatie de la: 08/1989
Pana la numar motor: 274103
Pana la numar serie sasiu: 1LZD010447
Varianta heavy-duty:
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1983-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1989-1991 80CP (59 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1989-1991 60CP (44 KW) 1589cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D 1984-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD 1989-1991 80CP (59 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD 1990-1991 60CP (44 KW) 1589cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TD,GTD 1991-1997 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 TD 1991-1998 75CP (55 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 D 1991-1999 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TD 1993-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.