ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj QUINTON HAZELL QKT180AF
Cod: QKT180AF
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Profil butuc roata: 20.5
Numar dinti: 24
numai împreuna cu: QKT2900
Articol completare/Info suplimentar 2: fara lagar
De la numar motor: 142300
Cod motor: GX
An fabricatie pana la: 07/1985
An fabricatie de la: 08/1980
Pana la numar motor: 006138
Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
Pana la numar serie sasiu: E004327
Producator: QUINTON HAZELL
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Profil butuc roata: 20.5
Numar dinti: 24
numai împreuna cu: QKT2900
Articol completare/Info suplimentar 2: fara lagar
De la numar motor: 142300
Cod motor: GX
An fabricatie pana la: 07/1985
An fabricatie de la: 08/1980
Pana la numar motor: 006138
Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
Pana la numar serie sasiu: E004327
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
ROVER MAESTRO 1.3 1990-1995 69CP (51 KW) 1275cmc,
ROVER MAESTRO 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1275cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.