Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Ruptor, distribuitor HERTH+BUSS JAKOPARTS J5344000(1914526060000)


Cod: J5344000
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 1914526060000, 2214518005, 2214518006, 2214571301, 2214573416, 2214578507, 2214589900, 2214589901, 2214589905, 22145U6002, 30105590075, 30105634005, 30105657005, 30105679005, 30105679015, 391461302, 391462102, 446113301, 44613330A, 44613330AY, 44614330AY, 44A213301, 44A513301, 44AZ13301, 491467011, 891462102, 891464111, 891464821, 891467011, 891467071, MD607394


Cod motor: Z24
An fabricatie pana la: 06/1977
An fabricatie de la: 03/1980

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.6 GSL (A212A) 1982-1986 75CP (55 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 GLX (D05V, D05W) 1984-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1984-1987 70CP (51 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G) 1984-1987 82CP (60 KW) 1795cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.0 4WD (L037G) 1986-1987 88CP (65 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,

NISSAN CHERRY III (N12) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1269cmc,

NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,

NISSAN SUNNY I Traveller (B11) 1.5 1982-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,

NISSAN URVAN Bus (E24) 2.4 i 1989-1993 101CP (74 KW) 2389cmc,

NISSAN PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 (W160) 1980-1988 120CP (88 KW) 2753cmc,

NISSAN VANETTE Bus (KC120) 1.5 1983-1987 69CP (51 KW) 1488cmc,

SUBARU JUSTY I (KAD) 1000 1984-1989 54CP (40 KW) 998cmc,

SUBARU JUSTY I (KAD) 1000 4WD (KAD-A) 1984-1990 54CP (40 KW) 998cmc,

NISSAN URVAN Bus (E23) 2.0 (E23B) 1982-1988 87CP (64 KW) 1952cmc,

NISSAN SUNNY I (B11) 1.3 1982-1987 60CP (44 KW) 1269cmc,

NISSAN PRAIRIE (M10, NM10) 1.5 S (M10) 1984-1987 75CP (55 KW) 1488cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1991 58CP (43 KW) 988cmc,

NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 4WD 1986-1992 101CP (74 KW) 2389cmc,

MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,

NISSAN URVAN caroserie (E24) 2.0 1987-1997 87CP (64 KW) 1952cmc,

NISSAN PICK UP II (D21) 2.0 1988-1991 90CP (66 KW) 1952cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3