ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor HERTH+BUSS JAKOPARTS J5344000(1914526060000)
Cod: J5344000
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 1914526060000, 2214518005, 2214518006, 2214571301, 2214573416, 2214578507, 2214589900, 2214589901, 2214589905, 22145U6002, 30105590075, 30105634005, 30105657005, 30105679005, 30105679015, 391461302, 391462102, 446113301, 44613330A, 44613330AY, 44614330AY, 44A213301, 44A513301, 44AZ13301, 491467011, 891462102, 891464111, 891464821, 891467011, 891467071, MD607394
Cod motor: Z24
An fabricatie pana la: 06/1977
An fabricatie de la: 03/1980
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 1914526060000, 2214518005, 2214518006, 2214571301, 2214573416, 2214578507, 2214589900, 2214589901, 2214589905, 22145U6002, 30105590075, 30105634005, 30105657005, 30105679005, 30105679015, 391461302, 391462102, 446113301, 44613330A, 44613330AY, 44614330AY, 44A213301, 44A513301, 44AZ13301, 491467011, 891462102, 891464111, 891464821, 891467011, 891467071, MD607394
Cod motor: Z24
An fabricatie pana la: 06/1977
An fabricatie de la: 03/1980
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.6 GSL (A212A) 1982-1986 75CP (55 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 GLX (D05V, D05W) 1984-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1984-1987 70CP (51 KW) 1597cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G) 1984-1987 82CP (60 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 2.0 4WD (L037G) 1986-1987 88CP (65 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN SUNNY I Traveller (B11) 1.5 1982-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN URVAN Bus (E24) 2.4 i 1989-1993 101CP (74 KW) 2389cmc,
NISSAN PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 (W160) 1980-1988 120CP (88 KW) 2753cmc,
NISSAN VANETTE Bus (KC120) 1.5 1983-1987 69CP (51 KW) 1488cmc,
SUBARU JUSTY I (KAD) 1000 1984-1989 54CP (40 KW) 998cmc,
SUBARU JUSTY I (KAD) 1000 4WD (KAD-A) 1984-1990 54CP (40 KW) 998cmc,
NISSAN URVAN Bus (E23) 2.0 (E23B) 1982-1988 87CP (64 KW) 1952cmc,
NISSAN SUNNY I (B11) 1.3 1982-1987 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN PRAIRIE (M10, NM10) 1.5 S (M10) 1984-1987 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1991 58CP (43 KW) 988cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 4WD 1986-1992 101CP (74 KW) 2389cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1983-1994 70CP (51 KW) 1597cmc,
NISSAN URVAN caroserie (E24) 2.0 1987-1997 87CP (64 KW) 1952cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.0 1988-1991 90CP (66 KW) 1952cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.