ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor HERTH+BUSS JAKOPARTS J5331000(029024312)
Cod: J5331000
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 029024312, 04612, 1521037, 1910287301, 1910287301000, 2215705M00, 2215705M02, 2215718010, 2215718011, 2215722010, 2215771300, 2215778500, 22157D1200, 22157H1000, 22157H1001, 30103590075, 30103590960, 30103634005, 30103PC2661, 371024312, 40012600, 419017011, 44611600, 44612600B, 4461Z600, 44661600, 44S816002, 4612, 491007051, 491017011, 491017021, 491017051, 491018101, 5000771, 5000772, 5813260020, 800772, 82321911, 891914101, 9823219110, A710X12200EA, A730X12200NA, E48018112T, EDR57, MD602033, MD602083
Tip model: SJ53/4
An fabricatie pana la: 12/1980
Restrictiile producatorului: Hitachi Type
An fabricatie de la: 01/1984
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 029024312, 04612, 1521037, 1910287301, 1910287301000, 2215705M00, 2215705M02, 2215718010, 2215718011, 2215722010, 2215771300, 2215778500, 22157D1200, 22157H1000, 22157H1001, 30103590075, 30103590960, 30103634005, 30103PC2661, 371024312, 40012600, 419017011, 44611600, 44612600B, 4461Z600, 44661600, 44S816002, 4612, 491007051, 491017011, 491017021, 491017051, 491018101, 5000771, 5000772, 5813260020, 800772, 82321911, 891914101, 9823219110, A710X12200EA, A730X12200NA, E48018112T, EDR57, MD602033, MD602083
Tip model: SJ53/4
An fabricatie pana la: 12/1980
Restrictiile producatorului: Hitachi Type
An fabricatie de la: 01/1984
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
NISSAN CHERRY III (N12) 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN CHERRY III (N12) 1.5 1983-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN SUNNY I Traveller (B11) 1.5 1982-1986 75CP (55 KW) 1488cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) 1985-1989 102CP (75 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) 1985-1989 103CP (76 KW) 1955cmc,
HONDA ACCORD III (CA) 2.0 EX (CA5) 1985-1989 106CP (78 KW) 1955cmc,
NISSAN PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 (W160) 1980-1988 120CP (88 KW) 2753cmc,
NISSAN SUNNY I (B11) 1.3 1982-1987 60CP (44 KW) 1269cmc,
NISSAN PRAIRIE (M10, NM10) 1.5 S (M10) 1984-1987 75CP (55 KW) 1488cmc,
NISSAN PATROL III/2 Hardtop (K260) 2.8 1986-1990 120CP (88 KW) 2753cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.