ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor HERTH+BUSS JAKOPARTS J5330700(221570M512)
Cod: J5330700
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 221570M512, 221570M810, 2215746N11, 3331070E00, 3331070E00000
An fabricatie pana la: 10/2000
An fabricatie de la: 01/1998
De la numar serie sasiu: C01105092
Producator: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Coduri OE: 221570M512, 221570M810, 2215746N11, 3331070E00, 3331070E00000
An fabricatie pana la: 10/2000
An fabricatie de la: 01/1998
De la numar serie sasiu: C01105092
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 i 16V Allrad (ET, TA02) 1990-1998 97CP (71 KW) 1589cmc,
SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 i 16V 1990-1999 97CP (71 KW) 1589cmc,
SUZUKI X-90 (EL) 1.6 i 16V 4x4 1995-1997 97CP (71 KW) 1590cmc,
SUZUKI X-90 (EL) 1.6 i 16V 1995-1997 97CP (71 KW) 1590cmc,
NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) 2.0 GTi 1996-2000 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 150CP (110 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1998-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,
NISSAN ALMERA TINO (V10) 2.0 2000-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,
NISSAN 200 SX (S14) 2.0 i 16V 1993-1999 160CP (118 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1999-2002 140CP (103 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1999-2001 140CP (103 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1999-2001 140CP (103 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.