ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BREMI 8529(2216215M11)
Cod: 8529
Producator: BREMI
Coduri OE: 2216215M11, 5009158, 5010163, 5013100, 857424310, 93891905, A810X12276AKA, A820X12276DA, A840X12276GA, E17Z12106A, E59424310, E59424310A, FE0124310, FE0124310A, MD607466, MD611605, T315T43571, T43571, T43573, T43574, T43579
Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Material: PP (polipropilena)
Fisa bujie: Tip conector DIN
Tip catalizator: cu catalizator fara sonda Lambda
An fabricatie pana la: 10/1983
An fabricatie de la: 05/1982
Numar distribuitor aprindere: T4 63271
Producator: BREMI
Coduri OE: 2216215M11, 5009158, 5010163, 5013100, 857424310, 93891905, A810X12276AKA, A820X12276DA, A840X12276GA, E17Z12106A, E59424310, E59424310A, FE0124310, FE0124310A, MD607466, MD611605, T315T43571, T43571, T43573, T43574, T43579
Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Material: PP (polipropilena)
Fisa bujie: Tip conector DIN
Tip catalizator: cu catalizator fara sonda Lambda
An fabricatie pana la: 10/1983
An fabricatie de la: 05/1982
Numar distribuitor aprindere: T4 63271
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI TREDIA (A21_) 1.8 GLS (A215) 1984-1986 90CP (66 KW) 1755cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1071cmc,
MAZDA 626 II (GC) 1.6 1982-1987 80CP (59 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.8 1987-1991 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 1.8 1988-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA B-SERIE (UD) 2.0 1983-1984 78CP (57 KW) 1970cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.6 1987-1992 82CP (60 KW) 1587cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.