Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor BREMI 8059R(027905207A)


Cod: 8059R
Producator: BREMI
Coduri OE: 027905207A
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Specificatii de asamblare: racord cupla rapida

Cod motor: DZ,MU,PM,SF,JN,JV
An fabricatie pana la: 07/1988
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 09/1985
De la numar serie sasiu: 88-N-040001-
Pana la numar serie sasiu: -88-M-040000

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1986 73CP (54 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1986 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1984-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1986-1991 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1988 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1987-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1990-1991 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1986-1988 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1988 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1982-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 1989-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 1992-1996 90CP (66 KW) 1984cmc,

VW GOLF I (17) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro 1988-1991 160CP (118 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1990 139CP (102 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1987-1989 140CP (102 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1987-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1986-1988 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1988-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1990-1996 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1996 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 16V 1988-1993 136CP (100 KW) 1984cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1986-1990 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1985-1989 139CP (102 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1986-1992 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.6 1988-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1990-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 16V 1988-1993 136CP (100 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1987-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1986-1988 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1986-1990 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1993 95CP (70 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1989-1993 98CP (72 KW) 1781cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V 1991-1999 133CP (98 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V 1991-1999 125CP (92 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 2.0 i 1991-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 1990-1991 112CP (82 KW) 1984cmc,

VW CADDY I (14) 1.8 1985-1992 95CP (70 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1988-1990 112CP (82 KW) 1984cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 1985-1988 72CP (53 KW) 1595cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1985-1988 93CP (68 KW) 1781cmc,

VW CORRADO (53I) 1.8 16V 1989-1992 136CP (100 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro 1987-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 1987-1988 69CP (51 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 16V 1988-1989 136CP (100 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 16V 1988-1989 136CP (100 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW POLO caroserie (86CF) 1.3 1992-1994 54CP (40 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.4 1986-1988 65CP (48 KW) 1400cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3