ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BREMI 8057(035905207)
Cod: 8057
Producator: BREMI
Coduri OE: 035905207, 035905207A
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN
Cod motor: KF
An fabricatie pana la: 07/1980
An fabricatie de la: 03/1981
Producator: BREMI
Coduri OE: 035905207, 035905207A
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN
Cod motor: KF
An fabricatie pana la: 07/1980
An fabricatie de la: 03/1981
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.9 1982-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.1 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5E 1979-1982 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 5E 1983-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1986 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 2.0 1983-1986 115CP (85 KW) 1994cmc,
AUDI QUATTRO (85) 2.1 Turbo 1980-1987 200CP (147 KW) 2144cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro (85Q) 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,
AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
VW PASSAT (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW PASSAT (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW SANTANA (32B) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.9 CD-5S 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.9 1983-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 1980-1983 115CP (85 KW) 2144cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro 1982-1984 131CP (96 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 107CP (79 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 130CP (96 KW) 2144cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.