Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor BREMI 8048(0001582002)


Cod: 8048
Producator: BREMI
Coduri OE: 0001582002, 0001582102, 0001582202, 0001585002, 07992398, 11900050110402, 1363292, 1504282, 1523785, 1583458, 243803, 2438034, 60735405, 72TF12106AA, 72TF12276AA, 78TF12106AA, 93060290400, 93060290800, A700X12276BHA
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN

Cod motor: AR 01911
An fabricatie pana la: 12/1982
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 01/1983

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO GTV (116_) 6 2.5 (116.CA) 1980-1987 158CP (116 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 (162.B3) 1985-1986 150CP (110 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6A) KAT 1987-1992 185CP (136 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6C) 1990-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,

BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,

BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i KAT 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR 4x4 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.4 i 1991-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

PORSCHE 911 3.3 Turbo 1986-1989 300CP (221 KW) 3299cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 XR4i 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 KAT 1986-1990 154CP (113 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO RZ 3.0 V6 Zagato 1992-1994 207CP (152 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 90 (162_) 2.5 i.e. V6 1984-1987 156CP (114 KW) 2492cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 XR4i 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1983-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1993 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 i 4x4 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 i 4x4 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 i 1987-1993 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 i 4x4 1987-1993 146CP (107 KW) 2792cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.4 1988-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3