ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 7005(0001583531)
Cod: 7005
Producator: BREMI
Coduri OE: 0001583531, 11669050110002, 1212220, 60732287, 90006547, 93060290201
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
De la numar motor: 018098-
Cod motor: AR 01911
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 01/1983
De la numar serie sasiu: L1000001
Pana la numar motor: -018097
Pana la numar serie sasiu: -K1000098
Producator: BREMI
Coduri OE: 0001583531, 11669050110002, 1212220, 60732287, 90006547, 93060290201
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
De la numar motor: 018098-
Cod motor: AR 01911
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 01/1983
De la numar serie sasiu: L1000001
Pana la numar motor: -018097
Pana la numar serie sasiu: -K1000098
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 6 2.5 (116.CA) 1980-1987 158CP (116 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 (162.B3) 1985-1986 150CP (110 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6A) KAT 1987-1992 185CP (136 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 3.0 V6 (162.B6C) 1990-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,
BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 204CP (150 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 KAT 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 24V 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR A (29_) 2.5 E 1984-1987 140CP (103 KW) 2490cmc,
OPEL SENATOR A (29_) 3.0 1985-1987 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 2.6 i 1990-1993 150CP (110 KW) 2594cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 24V 1989-1993 204CP (150 KW) 2969cmc,
OPEL MONZA A (22_) 2.5 E 1984-1986 140CP (103 KW) 2490cmc,
OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1985-1986 156CP (115 KW) 2969cmc,
PORSCHE 911 3.2 SC Carrera 1983-1989 231CP (170 KW) 3164cmc,
PORSCHE 911 (964) 3.3 Turbo 1990-1993 320CP (235 KW) 3299cmc,
PORSCHE 911 Cabriolet 3.2 Carrera Speedster 1986-1989 231CP (170 KW) 3164cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1994 156CP (115 KW) 2969cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 KAT 1986-1990 154CP (113 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO RZ 3.0 V6 Zagato 1992-1994 207CP (152 KW) 2959cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 2.5 i 1990-1993 140CP (103 KW) 2490cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
ALFA ROMEO 90 (162_) 2.5 i.e. V6 1984-1987 156CP (114 KW) 2492cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.