Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BREMI 7004(12111284446)


Cod: 7004
Producator: BREMI
Coduri OE: 12111284446, 12111734110, 1269921, 12699211, 1715906, 1734110, 19532050230000, 5015617, 593742, 60513052, 740169921, 7700267693, 95960290202
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000

Tip catalizator: fara catalizator
Cod motor: AR 64303
An fabricatie pana la: 08/1988
An fabricatie de la: 09/1989

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

BMW 3 (E30) 316 i 1987-1991 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i 1983-1989 171CP (126 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 3 Touring (E30) 318 i 1989-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 Touring (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Touring (E30) 325 i X 1988-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) 1992-1998 201CP (148 KW) 1996cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) 1991-1992 204CP (150 KW) 1996cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) 1987-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.H1A, 164.H1B, 164.K1P) 1992-1998 180CP (132 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.AD, 164.AH, 164.AB) 1987-1992 184CP (135 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 i.e. QV (164.AG) 1990-1992 200CP (147 KW) 2959cmc,

BMW 3 Touring (E30) 316 i 1991-1994 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 218CP (160 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E34) 520 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E34) 525 i 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E34) 530 i 1988-1991 188CP (138 KW) 2986cmc,

BMW 5 (E34) 535 i 1988-1995 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E34) M5 1988-1992 315CP (232 KW) 3535cmc,

BMW 5 (E34) M5 KAT 1988-1992 315CP (232 KW) 3535cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E23) 745 i 1983-1986 252CP (185 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,

BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 750 i,iL V12 1987-1994 300CP (220 KW) 4988cmc,

BMW 8 (E31) 850 i,Ci 1990-1994 300CP (220 KW) 4988cmc,

BMW Z1 (E30) 2.5 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1985-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.4 V6 Turbo (B295) 1984-1990 181CP (133 KW) 2458cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29F) 1987-1992 150CP (110 KW) 2849cmc,

RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J) 1991-1996 150CP (110 KW) 2849cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 Biturbo 4x4 (B545) 1993-1996 262CP (193 KW) 2963cmc,

CITROEN XM (Y3) 3.0 V6 1989-1994 167CP (123 KW) 2963cmc,

CITROEN XM (Y3) 3.0 V6 24V 1990-1994 200CP (147 KW) 2963cmc,

CITROEN XM Break (Y3) 3.0 V6 1991-1994 167CP (123 KW) 2963cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 3.0 1989-1999 167CP (123 KW) 2963cmc,

PEUGEOT 605 (6B) 3.0 SV 24 1989-1999 200CP (147 KW) 2963cmc,

LANCIA THEMA (834_) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) 1988-1992 147CP (108 KW) 2849cmc,

VOLVO 760 (704, 764) 2.8 (704) 1986-1991 143CP (105 KW) 2849cmc,

VOLVO 760 combi (704, 765) 2.8 (765) 1986-1991 143CP (105 KW) 2849cmc,

BMW 7 (E38) 750 i,iL 1994-2001 326CP (240 KW) 5379cmc,

BMW 8 (E31) 850 Ci 1994-1999 326CP (240 KW) 5379cmc,

BMW 8 (E31) 850 CSi 1993-1996 380CP (280 KW) 5576cmc,

BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 5 Touring (E34) 518 i 1993-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1988-1991 102CP (75 KW) 1596cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 V6 (B54B, B544) 1992-1996 167CP (123 KW) 2963cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1985-1989 185CP (136 KW) 3430cmc,

ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) 1995-1998 202CP (148 KW) 1996cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 V6 4x4 (B54B, B544) 1992-1996 167CP (123 KW) 2963cmc,

VOLVO 780 2.9 1987-1990 147CP (108 KW) 2849cmc,

VOLVO 760 (704, 764) 2.8 (764) 1986-1990 147CP (108 KW) 2849cmc,

VOLVO 760 combi (704, 765) 2.8 (765) 1986-1990 156CP (115 KW) 2849cmc,

BMW 5 (E28) M5 1985-1987 286CP (211 KW) 3453cmc,

BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 192CP (141 KW) 3430cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.5 V6 Turbo (B29G) 1990-1992 205CP (151 KW) 2458cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 (B293) 1987-1990 156CP (115 KW) 2849cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 Turbo 1987-1998 174CP (128 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1985-1990 150CP (110 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1986-1987 150CP (110 KW) 1990cmc,

CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,

CITROEN XM (Y4) 3.0 V6 24V 1994-2000 200CP (147 KW) 2963cmc,

CITROEN XM Break (Y4) 3.0 V6 1994-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (916_) 2.0 V6 Turbo (916S2A) 1998-2005 202CP (148 KW) 1996cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 102CP (75 KW) 1596cmc,

RENAULT SAFRANE II (B54_) 3.0 V6 (B54M) 1996-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,

BMW 3 Touring (E30) 316 i 1991-1994 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 Touring (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 3.0 1993-1996 170CP (125 KW) 2975cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3