ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BREMI 6302(5019538)
Cod: 6302
Producator: BREMI
Coduri OE: 5019538, 5019613, 594141, 870X12276BKA, 870X12276GA, 95618396
Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN
Cod motor: XU92C
An fabricatie pana la: 12/1990
Restrictiile producatorului: SYSTEM DUCELLIER
An fabricatie de la: 03/1991
De la numar serie sasiu: 7330001-
Pana la numar motor: -4578
Numar distribuitor aprindere: 2525626B/C
Producator: BREMI
Coduri OE: 5019538, 5019613, 594141, 870X12276BKA, 870X12276GA, 95618396
Restrictiile producatorului: System DUCELLIER
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector DIN
Cod motor: XU92C
An fabricatie pana la: 12/1990
Restrictiile producatorului: SYSTEM DUCELLIER
An fabricatie de la: 03/1991
De la numar serie sasiu: 7330001-
Pana la numar motor: -4578
Numar distribuitor aprindere: 2525626B/C
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 (J117) 1986-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 Quadra (J117) 1988-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1986-1994 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 60CP (44 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1987 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.9 CTI 1987-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI KAT 1987-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1986-1989 98CP (72 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1985-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 1989-1993 98CP (72 KW) 1905cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.9 GTI 1987 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 i Quadra (J116) 1988-1992 118CP (87 KW) 1995cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 i (J116) 1989-1990 118CP (87 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.