Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor BREMI 6004(594144)


Cod: 6004
Producator: BREMI
Coduri OE: 594144, 95619491, 95659458
Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Fisa bujie: Tip conector SAE

De la numar motor: 4579-
Tip catalizator: fara catalizator
Cod motor: KDZ (TU3M)
An fabricatie pana la: 12/1992
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 01/1991
Pana la numar motor: -5656
Numar distribuitor aprindere: 0237009028,34

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN AX (ZA-_) 10 E 1986-1988 41CP (30 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1994 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 1.3 Sport 1987-1988 95CP (70 KW) 1294cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 1986-1988 60CP (44 KW) 1360cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 1988-1992 85CP (62 KW) 1360cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 1987-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1987-1993 72CP (53 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 E 1988-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1986-1993 122CP (90 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 1989-1993 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 E 1989-1993 88CP (65 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 72CP (53 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1989-1994 88CP (65 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 109CP (80 KW) 1905cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 1987-1996 67CP (49 KW) 1360cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.1 i 1988-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 i 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.4 i 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 84CP (62 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.9 GTI 1986-1987 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1998 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.1 CJ 1989-1994 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1989-1998 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1998 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1991-1994 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1986-1989 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989-1993 75CP (55 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1992 95CP (70 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 88CP (65 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 109CP (80 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 14 4x4 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 KAT 1988-1989 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 1.4 GTi 1991-1996 94CP (69 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1987-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ KAT 1989-1993 60CP (44 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1990-1993 67CP (49 KW) 1361cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 4x4 1990-1991 109CP (80 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1989 80CP (59 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 11 1986-1992 57CP (42 KW) 1124cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1987-1993 79CP (58 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.3 Rallye 1987-1990 101CP (74 KW) 1294cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 86CP (63 KW) 1442cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1993 126CP (93 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 75CP (55 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 14 1989-1993 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.4 1987-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.1 1991-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.4 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 14 1989 64CP (47 KW) 1360cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.0 1984-1997 45CP (33 KW) 954cmc,

CITROEN BX (XB-_) 11 1988-1992 55CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN BX (XB-_) 15 1987-1992 80CP (59 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 15 1987-1992 80CP (59 KW) 1580cmc,

CITROEN ZX (N2) 1,1 1991-1993 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 92CP (68 KW) 1580cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3