Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BREMI 9539(F22018V05) pentru DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80)


Cod: 9539
Producator: BREMI
Coduri OE: F22018V05, F22018V05A, MD611788, T17671, T880T17671, T880T18771, T880T19071
fara deparazitare: Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Material: PP (polipropilena)

Cod motor: B38 OHC KAT.
An fabricatie pana la: 07/1990
An fabricatie de la: 01/1990
De la numar serie sasiu: 500.001-
Pana la numar serie sasiu: -CH.NR.500.000

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,

MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1986-1995 86CP (63 KW) 1598cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.2 12V 1988-1992 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 16V 1987-1990 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.3 16V 1991-1994 73CP (54 KW) 1324cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 16V 1989-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V 1989-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.3 1989-1994 67CP (49 KW) 1324cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 16V 1991-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1993 128CP (94 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V 1989-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1994 128CP (94 KW) 1840cmc,

MAZDA MX-3 (EC) 1.6 i 1991-1997 88CP (65 KW) 1598cmc,

KIA SEPHIA limuzina (FA) 1.6 i 1993-1997 80CP (59 KW) 1598cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1993-1994 185CP (136 KW) 1840cmc,

KIA SEPHIA (FA) 1.5 i 1996-1997 80CP (59 KW) 1498cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1992 140CP (103 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 12V 1987-1988 107CP (79 KW) 1998cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V 4WD 1991-1993 103CP (76 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1990-1992 163CP (120 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1991-1994 163CP (120 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 4WD 1991-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 94CP (69 KW) 1789cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.3 16V 1989-1994 73CP (54 KW) 1324cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V 4WD 1991-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 16V 1987-1989 148CP (109 KW) 1998cmc,

MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1994 128CP (94 KW) 1840cmc,

MAZDA B-SERIE (UN) 2.6 12V 4WD 1999-2006 122CP (90 KW) 2606cmc,

MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.2 12V 4WD 1987-1990 115CP (85 KW) 2184cmc,

MAZDA B-SERIE (UF) 2.6 12V 4WD 1990-1999 122CP (90 KW) 2606cmc,

MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V 1989-1993 140CP (103 KW) 1840cmc,

MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V 1989-1993 140CP (103 KW) 1840cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3