ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 9534(2711532500)
Cod: 9534
Producator: BREMI
Coduri OE: 2711532500, 2713132810, MD611151, T16571
fara deparazitare: Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Material: PP (polipropilena)
An fabricatie pana la: 12/1989
An fabricatie de la: 01/1989
Producator: BREMI
Coduri OE: 2711532500, 2713132810, MD611151, T16571
fara deparazitare: Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Material: PP (polipropilena)
An fabricatie pana la: 12/1989
An fabricatie de la: 01/1989
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V) 1986-1990 109CP (80 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 4WD (P24W, P24V) 1990-prezent 112CP (82 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.4 (P04W, P14V, P04V) 1990-prezent 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.5 i.e. 1990-1995 86CP (63 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1990-1996 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1992-1996 88CP (65 KW) 1495cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.0 i 1991-1993 109CP (80 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 1994-1996 105CP (77 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) 1989-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 1997-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 4WD 1998-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 1.8 i 1993-1998 98CP (72 KW) 1796cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 1996-1998 95CP (70 KW) 1997cmc,
HYUNDAI H-1 caroserie 2.4 2000-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H100 platou/sasiu 2.4 1996-1997 114CP (84 KW) 2351cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.