Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BREMI 9530(032424303) pentru AUDI A4 (8EC, B7) S4 quattro


Cod: 9530
Producator: BREMI
Coduri OE: 032424303, 032424312, 119380611, 2711521020, D27Z12200B, MD602758
deparazitat: Restrictiile producatorului: System MITSUBISHI
Material: Rasina epoxidica
Rezistenta electrica [Ohm]: 5000

Cod motor: G15B\G4DJ
An fabricatie pana la: 10/1983
Restrictiile producatorului: SYSTEM MITSUBISHI
An fabricatie de la: 01/1981

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1984-1986 55CP (40 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.2 EL,GL (C15A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.5 GLX (C12A) 1984-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI COLT II (C1_A) 1.6 Turbo ECi (C13A) 1984-1988 125CP (92 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 (C51A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A) 1988-1990 60CP (44 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI LANCER F II (A17_) 1.4 Turbo 1983-1984 105CP (77 KW) 1410cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.2 (C65A) 1986-1988 60CP (44 KW) 1198cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1985-1988 70CP (51 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) 1983-1988 75CP (55 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1989 70CP (51 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1985-1987 75CP (55 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1987 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) 1988-1990 83CP (61 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1989-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1990-1992 94CP (69 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 (C62A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 1.6 GLX (E11A) 1984-1990 75CP (55 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) 1984-1990 102CP (75 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 Turbo ECi (E15A) 1984-1990 150CP (110 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1990 86CP (63 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 1.8 (E32A) 1987-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 1.8 (E32A) 1988-1992 90CP (66 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI CORDIA (A21_A, AB) 1.6 GSL (A212A) 1982-1986 75CP (55 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI PAJERO I Canvas Top (L04_G) 2.6 (L042G, L047G) 1983-1990 103CP (76 KW) 2555cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.6 (L032P, L062P) 1981-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI L 300 Bus (LO3_P/G, L0_2P) 1.8 4WD (L035G) 1984-1987 82CP (60 KW) 1795cmc,

MITSUBISHI L 300 caroserie (L03_P) 1.6 (L032P, L062P) 1980-1986 65CP (48 KW) 1597cmc,

MAZDA E-SERIE Bus (SR1) E2000 1984-1994 86CP (63 KW) 1998cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 54CP (40 KW) 988cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.3 1989-1995 58CP (43 KW) 1299cmc,

HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 1989-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 1990-1995 72CP (53 KW) 1468cmc,

NISSAN URVAN Bus (E23) 2.0 (E23B) 1982-1988 87CP (64 KW) 1952cmc,

MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 1.8 4WD (D05V, D05W) 1987-1988 90CP (66 KW) 1755cmc,

HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1299cmc,

HYUNDAI PONY (X-1) 1.5 1985-1989 72CP (53 KW) 1468cmc,

HYUNDAI PONY (X-1) 1.3 1985-1989 68CP (50 KW) 1299cmc,

NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1991 58CP (43 KW) 988cmc,

MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,

NISSAN URVAN caroserie (E24) 2.0 1987-1997 87CP (64 KW) 1952cmc,

MITSUBISHI ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V 1995-1999 214CP (157 KW) 1997cmc,

HYUNDAI PONY 1.2 1974-1982 54CP (40 KW) 1238cmc,

HYUNDAI PONY 1.4 1977-1982 68CP (50 KW) 1439cmc,

HYUNDAI PONY Wagon 1.2 1978-prezent 54CP (40 KW) 1238cmc,

HYUNDAI PONY Wagon 1.4 1978-prezent 68CP (50 KW) 1439cmc,

HYUNDAI PONY limuzina (X-1) 1.3 1985-1989 68CP (50 KW) 1299cmc,

HYUNDAI PONY limuzina (X-1) 1.5 1985-1989 72CP (53 KW) 1468cmc,

MAZDA B-SERIE (UF) 2.6 4WD 1987-1990 99CP (73 KW) 2555cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3