ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 9449(5013118)
Cod: 9449
Producator: BREMI
Coduri OE: 5013118, 5013119, 5019617, 7702124320, 870X12200BCA, 93891930, A840X12200CA, A840X12200DA
fara deparazitare: Restrictiile producatorului: System FEMSA
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Cod motor: B1B\707
An fabricatie pana la: 12/1985
Restrictiile producatorului: SYSTEM FEMSA
An fabricatie de la: 01/1985
Numar distribuitor aprindere: DA 4 - 1
Producator: BREMI
Coduri OE: 5013118, 5013119, 5019617, 7702124320, 870X12200BCA, 93891930, A840X12200CA, A840X12200DA
fara deparazitare: Restrictiile producatorului: System FEMSA
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Cod motor: B1B\707
An fabricatie pana la: 12/1985
Restrictiile producatorului: SYSTEM FEMSA
An fabricatie de la: 01/1985
Numar distribuitor aprindere: DA 4 - 1
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.0 (B/C/400) 1984-1988 41CP (30 KW) 956cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C403) 1984-1989 71CP (52 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 Turbo (C405) 1985-1990 120CP (88 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C40M) 1987-1990 60CP (44 KW) 1397cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C40J) 1987-1989 67CP (49 KW) 1397cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.1 (L421) 1981-1987 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.4 (L422, L42C) 1981-1988 60CP (44 KW) 1397cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) 1981-1985 68CP (50 KW) 1397cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.4 (L423) 1981-1985 72CP (53 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.2 (B/C37S) 1984-1988 55CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C372, B/C37C) 1983-1988 60CP (44 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373, B/C37R) 1983-1988 67CP (49 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373) 1983-1985 68CP (50 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 (B/C373) 1983-1985 72CP (53 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 (B/C37_) 1.4 Turbo (B/C375) 1986-1988 115CP (85 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 I (B/C53_) 1.7 (B/C53C) 1988-1992 90CP (66 KW) 1721cmc,
RENAULT 9 (L42_) 1.2 (L42S) 1985-1988 54CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT SUPER 5 (B/C40_) 1.4 (B/C/407) KAT 1985-1996 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.2 (S37S) 1984-1988 55CP (40 KW) 1237cmc,
RENAULT 11 caroserie (S37_) 1.4 (S373) 1983-1986 68CP (50 KW) 1397cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.