Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BREMI 9098(026905255) pentru BMW X3 (E83) 3.0 d


Cod: 9098
Producator: BREMI
Coduri OE: 026905255, 067905225A, 5019658, 5020964, 880X12200CA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
Limita turatie: 6700

Cod motor: OHC 16TL
An fabricatie pana la: 07/1990
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 11/1982

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1986 182CP (134 KW) 2144cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1982-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,

VW GOLF I (17) 1.8 GTI 1982-1983 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1985-1992 95CP (70 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW JETTA I (16) 1.8 1982-1984 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3