ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BREMI 9098(026905255) pentru BMW X3 (E83) 3.0 d
Cod: 9098
Producator: BREMI
Coduri OE: 026905255, 067905225A, 5019658, 5020964, 880X12200CA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
Limita turatie: 6700
Cod motor: OHC 16TL
An fabricatie pana la: 07/1990
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 11/1982
Producator: BREMI
Coduri OE: 026905255, 067905225A, 5019658, 5020964, 880X12200CA
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
Limita turatie: 6700
Cod motor: OHC 16TL
An fabricatie pana la: 07/1990
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 11/1982
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1986 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1982-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
VW GOLF I (17) 1.8 GTI 1982-1983 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1985-1992 95CP (70 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW JETTA I (16) 1.8 1982-1984 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.8 1983-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.