Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor BREMI 9083(0001583531)


Cod: 9083
Producator: BREMI
Coduri OE: 0001583531, 073905225, 11911050110002, 12111707263, 1212214, 1212215, 243657, 2436574, 6075742, 705403, 81SF12200FA, 93060290201
deparazitat: Restrictiile producatorului: System BOSCH
Material: poliester
Rezistenta electrica [Ohm]: 1000

Cod motor: AR 01646
An fabricatie pana la: 08/1980
Restrictiile producatorului: SYSTEM BOSCH
An fabricatie de la: 09/1980

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

BMW 3 (E21) 320/6 1977-1982 122CP (90 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,

ALFA ROMEO GTV (116_) 6 2.5 (116.CA) 1980-1987 158CP (116 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.5 V6 (162.B3) 1985-1986 150CP (110 KW) 2492cmc,

BMW 5 (E12) 520/6 1977-1981 122CP (90 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,

BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 (123.030) 1976-1981 156CP (115 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 E 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W123) 280 E (123.033) 1976-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S123) 280 TE (123.093) 1977-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 S (116.020) 1972-1980 156CP (115 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 S (116.020) 1972-1980 160CP (118 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 SE,SEL (116.024) 1972-1980 177CP (130 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 SE,SEL (116.024) 1972-1980 185CP (136 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 S (126.021) 1979-1985 156CP (115 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W126) 280 SE,SEL (126.022, 126.023) 1979-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R107) 280 SL (107.042) 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R107) 280 SL (107.042) 1974-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 280 CE 1977-1979 177CP (130 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ COUPE (C123) 280 CE 1977-1985 185CP (136 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1984-1989 150CP (110 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1979-1989 156CP (115 KW) 2746cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i KAT 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

MERCEDES-BENZ SL Coupe (C107) 280 SLC (107.022) 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ SL Coupe (C107) 280 SLC (107.022) 1974-1981 185CP (136 KW) 2746cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR 4x4 1985-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.4 i 1991-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

OPEL MONZA A (22_) 3.0 GSE 1978-1986 180CP (132 KW) 2968cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 XR4i 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 4WD 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

ALFA ROMEO 90 (162_) 2.5 i.e. V6 1984-1987 156CP (114 KW) 2492cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 XR4i 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1983-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1993 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 i 4x4 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.8 i 4x4 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 i 1987-1993 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 i 1987-1993 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 i 4x4 1987-1993 146CP (107 KW) 2792cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 126CP (93 KW) 1990cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3