Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii CHAMPION OE187/R04


Cod: OE187/R04
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/BRASS SAE
Dimensiune filet: M12x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 3
Rezistenta pana la [kOhm]: 10


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

BMW 3 (E30) M3 2.3 1986-1991 195CP (143 KW) 2303cmc,

BMW 3 (E30) M3 2.3 1987-1989 200CP (147 KW) 2303cmc,

BMW 3 (E30) M3 2.3 1989-1991 215CP (158 KW) 2303cmc,

BMW 5 (E34) M5 1988-1992 315CP (232 KW) 3535cmc,

BMW 5 (E34) M5 KAT 1988-1992 315CP (232 KW) 3535cmc,

BMW 5 (E34) M5 1992-1995 340CP (250 KW) 3795cmc,

BMW 3 Coupe (E36) M3 3.0 1992-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) M3 3.0 1994-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,

BMW 5 Touring (E34) M5 1994-1997 340CP (250 KW) 3795cmc,

BMW 3 Coupe (E36) M3 3.0 1995 295CP (217 KW) 2990cmc,

BMW 3 (E36) M3 3.2 1995-1998 321CP (236 KW) 3201cmc,

BMW 3 Coupe (E36) M3 3.2 1995-1999 321CP (236 KW) 3201cmc,

BMW 3 Cabriolet (E36) M3 3.2 1995-1999 321CP (236 KW) 3201cmc,

BMW 3 (E30) M3 EVO II 2.5 1990-1992 238CP (175 KW) 2467cmc,

BMW 3 (E30) M3 EVO I 2.3 1988-1990 220CP (162 KW) 2302cmc,

BMW 5 (E28) M5 1985-1987 286CP (211 KW) 3453cmc,

BMW Z3 (E36) M 3.2 1997-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) M3 2.3 1988-1991 195CP (143 KW) 2303cmc,

SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.0 (MA61) 1998-2000 65CP (48 KW) 996cmc,

BMW Z3 Coupe (E36) M 1998-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,

SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.2 4WD 1998-2000 69CP (51 KW) 1171cmc,

SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.2 1998-2000 69CP (51 KW) 1171cmc,

BMW 3 (E36) M3 3.0 1994-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,

BMW 3 Coupe (E46) M3 2000-2006 343CP (252 KW) 3246cmc,

BMW 3 Cabriolet (E46) M3 3.2 2001-2007 343CP (252 KW) 3246cmc,

BMW Z3 (E36) M 3.2 2001-2003 325CP (239 KW) 3246cmc,

BMW Z3 Coupe (E36) M 2001-2003 325CP (239 KW) 3246cmc,

SUZUKI ALTO IV (FF) 1.1 2004-2008 63CP (46 KW) 1061cmc,

BMW 3 Coupe (E46) M3 2003-2006 360CP (265 KW) 3246cmc,

DAIHATSU TERIOS (J2_) 1.5 4x4 2006-prezent 105CP (77 KW) 1495cmc,

BMW Z4 (E85) M 2006-2009 343CP (252 KW) 3246cmc,

BMW Z4 Coupe (E86) M 2006-2009 343CP (252 KW) 3246cmc,

DAIHATSU TERIOS (J2_) 1.5 VVT-i 2005-prezent 105CP (77 KW) 1495cmc,

DAIHATSU MATERIA (M4_) 1.3 2006-prezent 91CP (67 KW) 1298cmc,

DAIHATSU MATERIA (M4_) 1.5 2006-prezent 103CP (76 KW) 1495cmc,

DAIHATSU MATERIA (M4_) 1.5 ECO 4WD 2006-prezent 103CP (76 KW) 1495cmc,

BMW 5 (E28) 535 i 1985-1987 286CP (210 KW) 3535cmc,

CHEVROLET AVEO limuzina (T250, T255) 1.2 2008-prezent 84CP (62 KW) 1206cmc,

CHEVROLET SPARK (M300) 1.0 2010-prezent 68CP (50 KW) 995cmc,

CHEVROLET SPARK (M300) 1.2 2010-prezent 82CP (60 KW) 1206cmc,

CHEVROLET AVEO hatchback 1.2 2008-prezent 75CP (55 KW) 1206cmc,

CHEVROLET AVEO limuzina (T250, T255) 1.2 2008-prezent 75CP (55 KW) 1206cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3