ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii CHAMPION OE187/R04
Cod: OE187/R04
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/BRASS SAE
Dimensiune filet: M12x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 3
Rezistenta pana la [kOhm]: 10
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/BRASS SAE
Dimensiune filet: M12x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 3
Rezistenta pana la [kOhm]: 10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
BMW 3 (E30) M3 2.3 1986-1991 195CP (143 KW) 2303cmc,
BMW 3 (E30) M3 2.3 1987-1989 200CP (147 KW) 2303cmc,
BMW 3 (E30) M3 2.3 1989-1991 215CP (158 KW) 2303cmc,
BMW 5 (E34) M5 1988-1992 315CP (232 KW) 3535cmc,
BMW 5 (E34) M5 KAT 1988-1992 315CP (232 KW) 3535cmc,
BMW 5 (E34) M5 1992-1995 340CP (250 KW) 3795cmc,
BMW 3 Coupe (E36) M3 3.0 1992-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) M3 3.0 1994-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,
BMW 5 Touring (E34) M5 1994-1997 340CP (250 KW) 3795cmc,
BMW 3 Coupe (E36) M3 3.0 1995 295CP (217 KW) 2990cmc,
BMW 3 (E36) M3 3.2 1995-1998 321CP (236 KW) 3201cmc,
BMW 3 Coupe (E36) M3 3.2 1995-1999 321CP (236 KW) 3201cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) M3 3.2 1995-1999 321CP (236 KW) 3201cmc,
BMW 3 (E30) M3 EVO II 2.5 1990-1992 238CP (175 KW) 2467cmc,
BMW 3 (E30) M3 EVO I 2.3 1988-1990 220CP (162 KW) 2302cmc,
BMW 5 (E28) M5 1985-1987 286CP (211 KW) 3453cmc,
BMW Z3 (E36) M 3.2 1997-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) M3 2.3 1988-1991 195CP (143 KW) 2303cmc,
SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.0 (MA61) 1998-2000 65CP (48 KW) 996cmc,
BMW Z3 Coupe (E36) M 1998-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,
SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.2 4WD 1998-2000 69CP (51 KW) 1171cmc,
SUZUKI WAGON R+ (EM) 1.2 1998-2000 69CP (51 KW) 1171cmc,
BMW 3 (E36) M3 3.0 1994-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,
BMW 3 Coupe (E46) M3 2000-2006 343CP (252 KW) 3246cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) M3 3.2 2001-2007 343CP (252 KW) 3246cmc,
BMW Z3 (E36) M 3.2 2001-2003 325CP (239 KW) 3246cmc,
BMW Z3 Coupe (E36) M 2001-2003 325CP (239 KW) 3246cmc,
SUZUKI ALTO IV (FF) 1.1 2004-2008 63CP (46 KW) 1061cmc,
BMW 3 Coupe (E46) M3 2003-2006 360CP (265 KW) 3246cmc,
DAIHATSU TERIOS (J2_) 1.5 4x4 2006-prezent 105CP (77 KW) 1495cmc,
BMW Z4 (E85) M 2006-2009 343CP (252 KW) 3246cmc,
BMW Z4 Coupe (E86) M 2006-2009 343CP (252 KW) 3246cmc,
DAIHATSU TERIOS (J2_) 1.5 VVT-i 2005-prezent 105CP (77 KW) 1495cmc,
DAIHATSU MATERIA (M4_) 1.3 2006-prezent 91CP (67 KW) 1298cmc,
DAIHATSU MATERIA (M4_) 1.5 2006-prezent 103CP (76 KW) 1495cmc,
DAIHATSU MATERIA (M4_) 1.5 ECO 4WD 2006-prezent 103CP (76 KW) 1495cmc,
BMW 5 (E28) 535 i 1985-1987 286CP (210 KW) 3535cmc,
CHEVROLET AVEO limuzina (T250, T255) 1.2 2008-prezent 84CP (62 KW) 1206cmc,
CHEVROLET SPARK (M300) 1.0 2010-prezent 68CP (50 KW) 995cmc,
CHEVROLET SPARK (M300) 1.2 2010-prezent 82CP (60 KW) 1206cmc,
CHEVROLET AVEO hatchback 1.2 2008-prezent 75CP (55 KW) 1206cmc,
CHEVROLET AVEO limuzina (T250, T255) 1.2 2008-prezent 75CP (55 KW) 1206cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.