Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii CHAMPION OE175/T10(22101AX015)


Cod: OE175/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 22101AX015, 224018H315, 22401AX015, 22401AX075, 22401BC01B, 22401BC05A, 59627E, 59628A, 9636415880
Distanta dintre electrozi [mm]: 1
Tehnica de cuplaj: SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 26,5
Rezistenta de la [kOhm]: 3
Rezistenta pana la [kOhm]: 7,5

Numar bucati necesare: 4

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V 2000-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 Coupe (8C) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,

RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 3.0 V6 24V (KG0D) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 3.0 V6 Sport (CB1A) 2000-2002 226CP (166 KW) 2946cmc,

CITROEN C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) 2001-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) 2001-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

RENAULT AVANTIME (DE0_) 3.0 V6 (DE04, DE0T) 2001-2003 207CP (152 KW) 2946cmc,

RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 3.5 V6 (BJ0R, BJ0V, BJ0U) 2002-prezent 241CP (177 KW) 3498cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 3.0 V6 2002-prezent 204CP (150 KW) 2946cmc,

CITROEN C8 (EA_, EB_) 3.0 V6 2002-prezent 204CP (150 KW) 2946cmc,

LANCIA PHEDRA (179_) 3.0 V6 2002-2010 204CP (150 KW) 2946cmc,

FIAT ULYSSE (179_) 3.0 2002-2011 204CP (150 KW) 2946cmc,

RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 3.5 V6 (JK00, JK0F, JK0P, JK0S, JK0W) 2002-prezent 241CP (177 KW) 3498cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 3.0 V6 Sport (CB1H, CB1U, CB2S) 2002-prezent 254CP (187 KW) 2946cmc,

NISSAN MICRA III (K12) 1.2 16V 2003-2010 80CP (59 KW) 1240cmc,

NISSAN MICRA III (K12) 1.4 16V 2003-2010 88CP (65 KW) 1386cmc,

NISSAN MICRA III (K12) 1.2 16V 2003-2010 65CP (48 KW) 1240cmc,

NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2003-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 3.0 Carlsson 2003-2004 235CP (173 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 407 (6D_) 3.0 2004-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 3.0 2004-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2005-prezent 280CP (206 KW) 3498cmc,

NISSAN MURANO (Z50) 3.5 4x4 2003-prezent 234CP (172 KW) 3498cmc,

CITROEN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) 2004-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,

CITROEN C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) 2004-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,

NISSAN MICRA III (K12) 1.0 16V 2003-2010 65CP (48 KW) 998cmc,

CITROEN C6 (TD_) 3.0 V6 2005-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

NISSAN MICRA C+C (K12) 1.4 16V 2005-prezent 88CP (65 KW) 1386cmc,

PEUGEOT 407 Coupe (6C_) 3.0 V6 2005-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

NISSAN NOTE (E11) 1.4 2006-prezent 88CP (65 KW) 1386cmc,

PEUGEOT 607 (9D, 9U) 3.0 V6 24V 2004-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2002-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,

NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 2006-prezent 301CP (221 KW) 3498cmc,

NISSAN MAXIMA QX (A33) 3.5 2001-2003 256CP (188 KW) 3498cmc,

CITROEN C5 III (RD_) 3.0 V6 2008-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

CITROEN C5 III Break(RW_) 3.0 V6 2008-prezent 211CP (155 KW) 2946cmc,

SUZUKI GRAND VITARA II (JT) 2.4 Allrad 2009-prezent 169CP (124 KW) 2393cmc,

NISSAN MAXIMA QX (A33) 3.5 2003 258CP (190 KW) 3498cmc,

SUZUKI GRAND VITARA II (JT) 2.4 Allrad 2009-prezent 166CP (122 KW) 2393cmc,

SUZUKI KIZASHI (FR) 2.4 2010-prezent 178CP (131 KW) 2393cmc,

SUZUKI KIZASHI (FR) 2.4 4x4 2010-prezent 178CP (131 KW) 2393cmc,

SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.6 2012-prezent 136CP (100 KW) 1586cmc,

NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 2004-2007 291CP (214 KW) 3498cmc,

CITROEN C5 II Break (RE_) 3.0 2004-prezent 235CP (173 KW) 2946cmc,

RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 3.5 (BJ01) 2004-prezent 231CP (170 KW) 3498cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3