Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii CHAMPION OE123/T10(101000033AC) pentru OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.7 D


Cod: OE123/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 101000033AC, 101000035AB, 101000041AF
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Tehnica de cuplaj: SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 3-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 6
Rezistenta pana la [kOhm]: 15

Cod motor: AEK
Dimensiune filet: M14
Numar bucati necesare: 4

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4D, 167.A4H) 1993-1996 115CP (85 KW) 1748cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. 1992-1997 105CP (77 KW) 1756cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. Sport (167.A4A, 167.A4C, 167.A4E) 1992-1996 127CP (93 KW) 1773cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 1.8 T.S. 1992-1993 129CP (95 KW) 1773cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2A) 1992-1995 141CP (104 KW) 1995cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 T.S. (167.A2) 1992-1993 144CP (106 KW) 1995cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 T.S. (164.A2C, 164.A2L) 1987-1992 143CP (105 KW) 1995cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 T.S. (164.A2H) 1987-1990 148CP (109 KW) 1995cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 T.S. (164.H3) 1992-1998 144CP (106 KW) 1995cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1994-1996 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.6 1994-1995 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.6 1995-1997 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1994-1998 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.6 1994-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.6 1994-1998 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 1.7 T.S. 1993-1996 113CP (83 KW) 1748cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.6 1998-2002 100CP (74 KW) 1595cmc,

ALFA ROMEO 156 (932_) 2.0 JTS (932AXA) 2002-2005 166CP (122 KW) 1970cmc,

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 2.0 JTS (932BXA) 2002-2006 166CP (122 KW) 1970cmc,

ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 JTS 2003-2005 165CP (121 KW) 1970cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (916_) 2.0 JTS 2003-2005 165CP (121 KW) 1970cmc,

ALFA ROMEO GT (937_) 2.0 JTS 2003-2010 165CP (121 KW) 1970cmc,

ALFA ROMEO GT (937_) 2.0 JTS 2006-2010 162CP (119 KW) 1970cmc,

ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 2.0 JTS 2002-2006 162CP (119 KW) 1970cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3