ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii CHAMPION OE084/T10(681378)
Cod: OE084/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 681378
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Numar bucati necesare: 4
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 681378
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.4 i.e. (907.A3A, 907.A3B) 1991-1994 88CP (65 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.4 i.e. (907.A3A, 907.A3B) 1991-1994 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.4 i.e. 1991-1994 88CP (65 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.4 i.e. 1991-1994 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) 1992-1998 201CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) 1991-1992 204CP (150 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.6 i.e. 1994-1996 103CP (76 KW) 1596cmc,
ALFA ROMEO 145 (930_) 1.4 i.e. 1994-1996 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 146 (930_) 1.4 i.e. 1994-1996 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO GTV (916_) 2.0 V6 Turbo (916.C2A) 1995-1998 202CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 166 (936_) 2.0 V6 (936A3___) 1998-2000 205CP (151 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 Turbo 1990-1992 207CP (152 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.