ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii CHAMPION OE067/T10
Cod: OE067/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu asezare conica
Lungime filet [mm]: 17,5
Numar bucati necesare: 4
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu asezare conica
Lungime filet [mm]: 17,5
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT 21 (B48_) 2.2 (B48K) 1989-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 (L48K) 1986-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 (K48K) 1986-1993 108CP (79 KW) 2165cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) 1988-1992 147CP (108 KW) 2849cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 4x4 (K48K) 1986-1993 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 4x4 (L48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.2 4x4 (B48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.