ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii CHAMPION OE066/R04 pentru HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9)
Cod: OE066/R04
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 6
Rezistenta pana la [kOhm]: 15
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8
Numar bucati necesare: 4
Producator: CHAMPION
Coduri OE:
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 6
Rezistenta pana la [kOhm]: 15
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
OPEL VECTRA A hatchback 2.5 V6 1993-1995 170CP (125 KW) 2498cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.5 V6 1993-1995 170CP (125 KW) 2498cmc,
MAZDA XEDOS 9 (TA) 2.5 24V 1993-2000 167CP (123 KW) 2497cmc,
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 2.0 GTI 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.0 i 16V (BB3) 1992-1996 133CP (98 KW) 1997cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 1990-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 1990-1996 116CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i 1990-1998 116CP (85 KW) 1998cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9) 1994-1997 90CP (66 KW) 1493cmc,
NISSAN 100 NX (B13) 2.0 GTI 1991-1994 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN PRAIRIE PRO (M11) 2.4 i 1992-1994 133CP (98 KW) 2389cmc,
MAZDA XEDOS 9 (TA) 2.3 24V 1995-2000 211CP (155 KW) 2255cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II hatchback 2.0 GTE 16V 1988-1991 156CP (115 KW) 1998cmc,
MAZDA MPV I (LV) 3.0 i V6 (LV10) 1995-1999 154CP (113 KW) 2954cmc,
HONDA PRELUDE V (BB) 2.0 16V (BB9) 1996-2000 133CP (98 KW) 1997cmc,
NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 115CP (85 KW) 1998cmc,
HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) 1995-2001 128CP (94 KW) 1973cmc,
NISSAN PRAIRIE PRO (M11) 2.4 i 4x4 1992-1994 133CP (98 KW) 2389cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 16V 4x4 1991-1996 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 1992-1998 124CP (91 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 4WD 1992-1998 126CP (93 KW) 2389cmc,
NISSAN VANETTE CARGO caroserie (HC 23) 1.6 i 1995-prezent 97CP (71 KW) 1597cmc,
NISSAN VANETTE CARGO Bus (HC 23) 1.6 i 1996-prezent 98CP (72 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.4 i 4WD 1998-prezent 120CP (88 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP III (D22) 2.4 i 1998-prezent 120CP (88 KW) 2389cmc,
OPEL VECTRA B (36_) i 500 2.5 1998-2000 194CP (143 KW) 2498cmc,
OPEL VECTRA B combi (31_) i 500 2.5 1998-2000 194CP (143 KW) 2498cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 2.0 i 16V 1990-1995 143CP (105 KW) 1998cmc,
NISSAN 200 SX (S14) 2.0 i 16V 1993-1999 160CP (118 KW) 1998cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III (87) 2.5 V6 1988-1994 170CP (125 KW) 2498cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III hatchback 2.5 V6 1988-1994 170CP (125 KW) 2498cmc,
MAZDA MPV II (LW) 2.0 1999-2000 122CP (90 KW) 1991cmc,
MAZDA 323 F VI (BJ) 1.6 2001-2004 95CP (70 KW) 1598cmc,
MAZDA MPV II (LW) 2.0 2000-2002 120CP (88 KW) 1991cmc,
CHRYSLER PT CRUISER (PT_) 1.6 2001-2010 116CP (85 KW) 1598cmc,
CHRYSLER NEON II 1.6 2001-2006 116CP (85 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.