ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii CHAMPION OE008/T10(101000002AE)
Cod: OE008/T10
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 101000002AE, 101000006AF, 5894585, 7686643, 7700868864, 7FYSSR, 9FYSSR
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 6
Rezistenta pana la [kOhm]: 15
Numar bucati necesare: 6
Producator: CHAMPION
Coduri OE: 101000002AE, 101000006AF, 5894585, 7686643, 7700868864, 7FYSSR, 9FYSSR
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Tehnica de cuplaj: M4/SAE
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: 1-Electrod masa
Bujie: cu scaun etansare plat
Lungime filet [mm]: 19
Rezistenta de la [kOhm]: 6
Rezistenta pana la [kOhm]: 15
Numar bucati necesare: 6
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 V6 (167.A1C, 167.A1E) 1992-1997 163CP (120 KW) 2492cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.8 (B/C538) 1992-1994 110CP (81 KW) 1794cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AJ) 1990-1992 109CP (80 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. (160.AT, 160.AJ) 1990-1995 113CP (83 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 i.e. 16V Sport (160.EF) 1993-1995 139CP (102 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) 1991-1995 146CP (107 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 2000 16V (834FA) 1992-1994 152CP (112 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA SW (834_) 3000 V6 (834GD, 834FD) 1992-1994 171CP (126 KW) 2959cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AL) 1989-1999 113CP (83 KW) 1995cmc,
LANCIA DELTA II (836_) 1.8 i.e. (836AE) 1993-1999 103CP (76 KW) 1756cmc,
VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo 1986-1989 156CP (115 KW) 2316cmc,
FIAT COUPE (175_) 2.0 16V 1993-1996 139CP (102 KW) 1995cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) 1994-1995 101CP (74 KW) 1756cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. 1993-1995 90CP (66 KW) 1756cmc,
FIAT FIORINO caroserie (146_) 75 i.e. 1.6 1993-2001 75CP (55 KW) 1581cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 16V (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835AT) 1993-1999 90CP (66 KW) 1756cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 2.0 16V (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA DEDRA SW (835_) 2.0 Integrale (835ED) 1994-1999 139CP (102 KW) 1995cmc,
LANCIA THEMA (834_) 3000 V6 (834GD, 834FD) 1992-1994 171CP (126 KW) 2959cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 1.7 (K/S481) 1986-1993 75CP (55 KW) 1721cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (916_) 3.0 V6 (916S1) 1995-2005 192CP (141 KW) 2959cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1991 155CP (114 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 Turbo 1991-1993 190CP (140 KW) 2316cmc,
VOLVO 940 combi (945) 2.3 Turbo 1991-1993 190CP (140 KW) 2316cmc,
VOLVO 740 (744) 2.3 Turbo 1986-1989 156CP (115 KW) 2316cmc,
FIAT TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.AY) 1990-1993 105CP (77 KW) 1756cmc,
LANCIA THEMA (834_) 2000 16V (834FA) 1992-1993 152CP (112 KW) 1995cmc,
VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 i.e. (835AI) 1989-1992 117CP (86 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.