ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj SACHS 3000 970 070(03L141016R)
Cod: 3000 970 070
Producator: SACHS
Coduri OE: 03L141016R, 03L141018D, 03L141018DX, 03L141018H, 03L141018HX
Livrabil numai în set ( KIT)
Fâ râ dispozitiv de debreiere
Diametru [mm]: 240
Numar dinti: 26
Profil butuc roata: 26,5x28,7-26N
De la an model: 2012
Cod motor: CBBB, CFGB
numai împreuna cu: 3182 600 204
An fabricatie de la: 03/2011
Pana la an model: 2011
Echipament vehicul: Pentru autovehicole fara Functie-Strat-Stop
Tip cutie viteza: NGH / MQ500
Producator: SACHS
Coduri OE: 03L141016R, 03L141018D, 03L141018DX, 03L141018H, 03L141018HX
Livrabil numai în set ( KIT)
Fâ râ dispozitiv de debreiere
Diametru [mm]: 240
Numar dinti: 26
Profil butuc roata: 26,5x28,7-26N
De la an model: 2012
Cod motor: CBBB, CFGB
numai împreuna cu: 3182 600 204
An fabricatie de la: 03/2011
Pana la an model: 2011
Echipament vehicul: Pentru autovehicole fara Functie-Strat-Stop
Tip cutie viteza: NGH / MQ500
Set ambreiaj 1 SACHS 3000 970 070 | 1222,49 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 2006-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI quattro 2006-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 2006-2013 170CP (125 KW) 1968cmc,
AUDI A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI quattro 2006-2013 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2007-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2007-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 4motion 2007-prezent 136CP (100 KW) 1968cmc,
VW TIGUAN (5N_) 2.0 TDI 2008-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
VW SHARAN (7N1, 7N2) 2.0 TDI 2010-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,
SEAT ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI 2010-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,
SEAT ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI Allrad 2011-prezent 140CP (103 KW) 1968cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.