ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj SACHS 3000 727 001(5890834) pentru AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.5 TDI
Cod: 3000 727 001
Producator: SACHS
Coduri OE: 5890834, 5895972, 5896173, 60777850, 60778039, 71711930, 71714161, 71734942
Livrabil numai în set ( KIT)
Diametru [mm]: 235
Profil butuc roata: 20,1x23,7-20N
Numar dinti: 20
An fabricatie pana la: 09/1997
An fabricatie de la: 04/1992
Producator: SACHS
Coduri OE: 5890834, 5895972, 5896173, 60777850, 60778039, 71711930, 71714161, 71734942
Livrabil numai în set ( KIT)
Diametru [mm]: 235
Profil butuc roata: 20,1x23,7-20N
Numar dinti: 20
An fabricatie pana la: 09/1997
An fabricatie de la: 04/1992
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) 1992-1997 186CP (137 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 1992-1997 190CP (140 KW) 1995cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 TD (167.A1A) 1993-1997 125CP (92 KW) 2499cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) 1992-1998 201CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.5 TD (164.K2A, 164.K2B) 1992-1998 125CP (92 KW) 2499cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 24V (164.K1) 1992-1998 211CP (155 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 24V QV (164.H1) 1992-1998 233CP (171 KW) 2959cmc,
LANCIA DEDRA (835_) 2.0 HF Integrale (835AP) 1990-1994 169CP (124 KW) 1995cmc,
LANCIA DELTA II (836_) 2.0 16V Turbo (836AB) 1993-1999 186CP (137 KW) 1995cmc,
FIAT COUPE (175_) 2.0 16V Turbo 1993-1996 190CP (140 KW) 1995cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 2.0 16V Turbo (838AB1AA) 1995-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
FIAT COUPE (175_) 2.0 20V Turbo 1996-2000 220CP (162 KW) 1998cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) 1996-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
LANCIA KAPPA Coupe (838_) 2.0 16V Turbo (838CB) 1996-2001 205CP (151 KW) 1995cmc,
LANCIA DELTA II (836_) 2.0 16V Turbo (836AS) 1996-1999 193CP (142 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.