ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj SACHS 3000 381 001(027198141CX)
Cod: 3000 381 001
Producator: SACHS
Coduri OE: 027198141CX
Fâ râ dispozitiv de debreiere
includes bolt for pressure plate mounting
Diametru [mm]: 210
Numar dinti: 28
Pentru componente vezi lista acestora:
Cod motor: 2E
Pana la numar motor: 306 243
Pana la numar serie sasiu: 1L-ZD-241120
Producator: SACHS
Coduri OE: 027198141CX
Fâ râ dispozitiv de debreiere
includes bolt for pressure plate mounting
Diametru [mm]: 210
Numar dinti: 28
Pentru componente vezi lista acestora:
Cod motor: 2E
Pana la numar motor: 306 243
Pana la numar serie sasiu: 1L-ZD-241120
Set ambreiaj 1 SACHS 3000 381 001 | 423,12 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1990 139CP (102 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1987-1989 140CP (102 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1985-1989 139CP (102 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 16V 1986-1992 129CP (95 KW) 1781cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.0 1991-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW VENTO (1H2) 2.0 1991-1998 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V 1991-1999 133CP (98 KW) 1781cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 16V 1991-1999 125CP (92 KW) 1781cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 2.0 i 1991-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 2.0 i 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 2.0 i 1993-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.8 i 16V 1993-1996 129CP (95 KW) 1781cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.8 i 16V 1993-1996 129CP (95 KW) 1781cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.