ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BOSCH 1 987 482 611(0001583431)
Cod: 1 987 482 611
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001583431, 0269052251, 055905225B, 119819, 12111272144, 593731, 60752000, 91OX12200CA, A0001583431
Separarea blocurilor:
Cod motor: UDB
Varianta echipare: Special
An fabricatie pana la: 11/1995
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 11/1991
De la numar serie sasiu: 81..E..000001
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: 44..D..200000
Producator: BOSCH
Coduri OE: 0001583431, 0269052251, 055905225B, 119819, 12111272144, 593731, 60752000, 91OX12200CA, A0001583431
Separarea blocurilor:
Cod motor: UDB
Varianta echipare: Special
An fabricatie pana la: 11/1995
Restrictiile producatorului: Bosch
An fabricatie de la: 11/1991
De la numar serie sasiu: 81..E..000001
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: 44..D..200000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.1 1982-1984 131CP (96 KW) 2144cmc,
VW GOLF I (17) 1.5 1974-1975 70CP (51 KW) 1471cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.5 1980-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1984 85CP (63 KW) 1588cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 1980-1983 115CP (85 KW) 2144cmc,
VW KAEFER 1600 (Mexico) 1973-1992 46CP (34 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1600 i (Mexico) 1992-2003 46CP (34 KW) 1584cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.6 1980-1981 75CP (55 KW) 1588cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro 1982-1984 131CP (96 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 107CP (79 KW) 2144cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1982-1984 130CP (96 KW) 2144cmc,
VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.