ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BOSCH 1 235 522 370(026905207)
Cod: 1 235 522 370
Producator: BOSCH
Coduri OE: 026905207, 027905207, 12111326765, 3259052071, 910X12276GA
Numar cilindri: 4
Specificatie: Klemmsystem
De la numar motor: 275 000
Cod motor: JV
An fabricatie pana la: 07/1985
An fabricatie de la: 08/1985
De la numar serie sasiu: 81..G..000001
Pana la numar motor: 033 000
Pana la numar serie sasiu: 81..F..220000
Producator: BOSCH
Coduri OE: 026905207, 027905207, 12111326765, 3259052071, 910X12276GA
Numar cilindri: 4
Specificatie: Klemmsystem
De la numar motor: 275 000
Cod motor: JV
An fabricatie pana la: 07/1985
An fabricatie de la: 08/1985
De la numar serie sasiu: 81..G..000001
Pana la numar motor: 033 000
Pana la numar serie sasiu: 81..F..220000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) 1983-1990 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1984-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1984-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.0 1981-1984 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.9 1983-1985 83CP (61 KW) 1913cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
BMW 3 (E30) 316 1982-1987 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
VW DERBY (86C, 80) 1.3 1982-1984 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW PASSAT limuzina (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0 1983-1985 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW KAEFER 1600 (Mexico) 1973-1992 46CP (34 KW) 1584cmc,
VW KAEFER 1600 i (Mexico) 1992-2003 46CP (34 KW) 1584cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1981-1984 102CP (75 KW) 1776cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,
VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.