ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BOSCH 1 987 234 060(2215753F11)
Cod: 1 987 234 060
Producator: BOSCH
Coduri OE: 2215753F11, 3331056B10, 3331056B10000, 3331060C30, 3331060C30000, 3331070B50, 3331070B50000, MD618187, T880T20572
Cod motor: 4G63 Kat.
Tip model:
An fabricatie pana la: 03/2001
An fabricatie de la: 08/1993
De la numar serie sasiu: JSAE8MG6800148088
Producator: BOSCH
Coduri OE: 2215753F11, 3331056B10, 3331056B10000, 3331060C30, 3331060C30000, 3331070B50, 3331070B50000, MD618187, T880T20572
Cod motor: 4G63 Kat.
Tip model:
An fabricatie pana la: 03/2001
An fabricatie de la: 08/1993
De la numar serie sasiu: JSAE8MG6800148088
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) 1990-1992 94CP (69 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 (P13T, P03W, P03V, P13V) 1986-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
NISSAN SERENA (C23M) 2.0 16V 1992-2001 126CP (93 KW) 1998cmc,
SUZUKI SWIFT II hatchback 1.3 (SF413, AB35) 1989-2001 68CP (50 KW) 1298cmc,
SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 1988-1995 80CP (59 KW) 1589cmc,
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 16V (PA3V/W, PB3V, PA3W) 1995-2000 115CP (85 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 i 4WD (PD4V/W) 1995-2000 132CP (97 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 300 Bus (P0_W, P1_W, P2_W) 2.0 i (P13V, P00W, P03V, P03W, P13T) 1994-1998 113CP (83 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.0 (K62T) 1996-2007 122CP (90 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 2.4 4WD (K75T) 1996-2007 132CP (97 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 300 platou/sasiu (P1_T ) 2.0 (P13T) 1994-2000 116CP (85 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2.0 1996-2001 116CP (85 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 1995-2002 113CP (83 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 1995-2002 132CP (97 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2.0 (PA3W) 1994-2002 113CP (83 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2.4 1996-2002 132CP (97 KW) 2350cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.