ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor BOSCH 1 987 234 021(191020002383)
Cod: 1 987 234 021
Producator: BOSCH
Coduri OE: 191020002383, 1910226151, 1910280206, 1910280206000, 1910287202, 1910287202000, 1910287704, 1910287704000, 22157KA020, 3331073010, 3331082010, 3331082011, 3331082110, 894338910, 896052016, 8960551780, MD620555
Separarea blocurilor:
Cod motor: CB
Tip model:
An fabricatie pana la: 08/1989
An fabricatie de la: 08/1987
Tip cutie viteza: cv. automata
Producator: BOSCH
Coduri OE: 191020002383, 1910226151, 1910280206, 1910280206000, 1910287202, 1910287202000, 1910287704, 1910287704000, 22157KA020, 3331073010, 3331082010, 3331082011, 3331082110, 894338910, 896052016, 8960551780, MD620555
Separarea blocurilor:
Cod motor: CB
Tip model:
An fabricatie pana la: 08/1989
An fabricatie de la: 08/1987
Tip cutie viteza: cv. automata
Altele - benzina BOSCH 1 987 234 021 | 17,28 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
TOYOTA STARLET (_P7_) 1.0 (EP70L) 1984-1989 54CP (40 KW) 999cmc,
TOYOTA LITEACE Bus (CM30_G, KM30_G) 1.5 (KM30LG) 1985-1989 69CP (51 KW) 1486cmc,
SUZUKI ALTO (SS80) 0.8 (SS80F, SS80G) 1982-1984 39CP (29 KW) 796cmc,
SUZUKI ALTO 0.8 (SB308/CA) 1986-1988 39CP (29 KW) 796cmc,
SUZUKI SWIFT I (AA) 1.0 (SA310, AA41/43) 1983-1989 50CP (37 KW) 993cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 70CP (51 KW) 1298cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 60CP (44 KW) 1324cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 4x4 (SJ 413) 1988-2004 64CP (47 KW) 1324cmc,
SUZUKI SJ 413 1.3 1986-1990 60CP (44 KW) 1324cmc,
SUZUKI SJ 413 1.3 1984-1990 64CP (47 KW) 1324cmc,
SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 1988-1995 80CP (59 KW) 1589cmc,
SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 Allrad (ET) 1988-1991 82CP (60 KW) 1589cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1992-1999 42CP (31 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 (SK) 1985-1999 45CP (33 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1994-1999 41CP (30 KW) 970cmc,
DAIHATSU HIJET caroserie (S85) 1.0 1992-1998 45CP (33 KW) 993cmc,
TOYOTA STARLET (_P8_) 1.0 (EP80_) 1989-1992 54CP (40 KW) 999cmc,
DAIHATSU HIJET Pick-up (_U60) 1.0 1992-1994 46CP (34 KW) 993cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.