ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj VALEO 835082(1222512)
Cod: 835082
Producator: VALEO
Coduri OE: 1222512, 1222513, 1223337, 1223418, 1223542, 1223545, 1223593, 21201223418, 21211222512, 21211223337, 21211223542, 21211223545, 21211223593
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Diametru 1 [mm]: 228
Versiune: DBR
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Diametru 2 [mm]: 228
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: M54B22
An fabricatie pana la: 04/2003
An fabricatie de la: 09/1997
Tip cutie viteza: GETRAG B
Producator: VALEO
Coduri OE: 1222512, 1222513, 1223337, 1223418, 1223542, 1223545, 1223593, 21201223418, 21211222512, 21211223337, 21211223542, 21211223545, 21211223593
Articol extins/Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
Diametru 1 [mm]: 228
Versiune: DBR
Articol completare/Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj
Diametru 2 [mm]: 228
Articol completare/Info suplimentar 2: cu volanta
Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: M54B22
An fabricatie pana la: 04/2003
An fabricatie de la: 09/1997
Tip cutie viteza: GETRAG B
Volante VALEO V835082 | 2544,48 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 320 i 1992-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 24V 1989-1995 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 Touring (E34) 520 i 1991-1997 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 320 i 1993-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E36) 320 i 1995-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 (E39) 520 i 1996-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 Touring (E39) 520 i 1997-2000 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 (E39) 520 i 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 5 Touring (E39) 520 i 2000-2004 170CP (125 KW) 2171cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.