ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj VALEO 821338(2004Q2)
Cod: 821338
Producator: VALEO
Coduri OE: 2004Q2, 2004Q3, 2004Q4, 2004Q5, 205049, 205050, 2050E1, 2050E6, 2050Z3, 2050Z4, 205170, 2051V6, 9464866180, 9567207287, 9567207487
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 235
Versiune: DT
Diametru 2 [mm]: 228
Tip control: Comutator actionat prin tragere
Numar dinti: 21
Profil butuc roata: 24,147 x 21,506
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: XU102CU,XU10J2U
An fabricatie pana la: 12/2001
An fabricatie de la: 07/1995
Tip cutie viteza: MG5T/U
Producator: VALEO
Coduri OE: 2004Q2, 2004Q3, 2004Q4, 2004Q5, 205049, 205050, 2050E1, 2050E6, 2050Z3, 2050Z4, 205170, 2051V6, 9464866180, 9567207287, 9567207487
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 235
Versiune: DT
Diametru 2 [mm]: 228
Tip control: Comutator actionat prin tragere
Numar dinti: 21
Profil butuc roata: 24,147 x 21,506
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: XU102CU,XU10J2U
An fabricatie pana la: 12/2001
An fabricatie de la: 07/1995
Tip cutie viteza: MG5T/U
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 Panorama/Combinato 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER Bus (230P) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
PEUGEOT BOXER platou/sasiu (ZCT_) 2.0 i 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (244) 2.0 bivalent 2003-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.