ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj VALEO 801025(1606011) pentru VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 TD
Cod: 801025
Producator: VALEO
Coduri OE: 1606011, 1606611, 90271826, 90421585, R1020004
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 203
Versiune: DBR
Diametru 2 [mm]: 200
Numar dinti: 24
Profil butuc roata: 20,1 x 18,27
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: X16SZ
An fabricatie pana la: 08/1983
An fabricatie de la: 09/1982
Pana la numar motor: 14391114
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 14310804
Producator: VALEO
Coduri OE: 1606011, 1606611, 90271826, 90421585, R1020004
Piesa noua: Diametru 1 [mm]: 203
Versiune: DBR
Diametru 2 [mm]: 200
Numar dinti: 24
Profil butuc roata: 20,1 x 18,27
Articol completare/Info suplimentar 2: cu rulment presiune
Cod motor: X16SZ
An fabricatie pana la: 08/1983
An fabricatie de la: 09/1982
Pana la numar motor: 14391114
Tip cutie viteza: cv. manuala
Pana la numar serie sasiu: 14310804
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
OPEL KADETT E hatchback 1.6 S 1984-1986 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 S 1984-1986 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.6 S 1984-1986 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.8 S 1987-1991 84CP (62 KW) 1796cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.6 1981-1988 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 1981-1987 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.6 S 1981-1986 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S 1981-1986 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL ASTRA F combi (51_, 52_) 1.6 i 1993-1996 71CP (52 KW) 1598cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II Belmont 1.6 1985-1991 90CP (66 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.